Asiakastiedoissa yhä vaan edelleen yli 2 vuotta vanha osoite

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

olenkin tästä kirjoitellut laskutuksen keskutelussa tuossa aiemmin.
asia näköjään ei tältäkään osin ole muuttunut eikä korjaantunut.

asiakastiedoissani on yhä edelleen virheellinen postiosoite. mistä muutin jo yli 2 vuotta sitten.

tästä on huomautettu viimeksi kesäkuussa, kun tilasin uuden määräaikasen sopimuksen, ja palvelusopimukseen tuli aina vaan väärät tiedot. sain ne neljännellä kerralla vasta oikein, kun soittelin uudelleen ja uudelleen.

nyt kun katsoin laajakaistan omia sivuja ja sieltä asiakastietoja, siellä oli vielä tämä vanha osoite, missä siis asuu nyt aivat eri ihminen.
En vastaa siihen osoitteeseen mahdollisesti lähetetyistä soneran kirjeistä tai laskuista.

mitä minun pitäisi tehdä, että tämä vihdoin tulisi selväksi.
kun ei lukemattomat yhteydenotot puhelimitse tunnu auttavan.

6 kommenttia

Hei. Omien Sivujen osoite asia on laitettu selvitykseen. Pahoittelut, ettei asia tullut korjatuksi jo ensimmäisellä yhteydenotolla.
"Pahoittelut, ettei asia tullut korjatuksi jo ensimmäisellä yhteydenotolla."

eipä tullut ei korjatuksi ensimmäisellä yhteydenotolla, eikä toisellakaan, eikä kolmannellakaan - eikä lukemattomilla muillakaan kerroilla tässä parin vuoden sisällä.

olen asiasta soitellut ja laitellut verkon kautta viestiä ja huomauttanut joka yhteydessä kun on ollut jotain muutakin asiaa soneralle.

en usko ennen kun näen, että asia saadaan korjatuksi.

salasanan vaihtoakin saa varmaan odotella seuraavat vähintään kaksi vuotta.

kyllä on tahmeata.
tuntuu kurjalta maksaa palvelusta, minkä asiakaspalvelu ei toimi. haluaisin maksaa palvelun kokonaishallinnasta, enkä vain nettiyhteydestä.
samaa on aina ennenkin sanottu, että osoitteen virheellisyysasia on laitettu lisäselvitykseen.
se pelkkä lisäselvitykseen laittaminen ei vaan asiaa korjaa.
ei sitä tarvi selvittää, kunhan muuttaa sen oikeaksi parilla näppäimistönpainalluksella.
jokainen näkevä silmä näkee tiedoissani olevan väärän osoitteen.
mitä ihmeen selvittämistä siinä enää on ?
Selvityksestä saamiemme tietojen mukaan virheellinen osoitetieto pitäisi olla poistunut Omilta Sivuiltasi. Kävisitkö vielä tarkistamassa tilanteen ja ilmoittaisitko mikäli virheellinen tieto näkyy edelleen?
Nyt näkyy oikea tieto. eikä kestänytkään kun 2 vuotta ja 2 kuukautta.

yritin kaksi viikkoa sitten vaihtaa omien sivujen salasanaa. ja kun siinä en onnistunut, ilmoitus tuli että salasanaa ei voi vaihtaa, kun asiakastiedoissani ei ol puhelinnumeroa.
vaikka on kyllä.

soitin asiakaspalveluun ja he lupasivat laittaa sen maksutta. mutta ei onnistunut hekään.

sanottiin että he selvittävät asiaa ja palaavat asiaan "mahdollisimman pian"

siitä on siis nyt kaksi viikkoa.

soitin äskettäin asiakaspalveluun.

muutin salasanan toista reittiä, ja lisäksi pääpostilaatikon salasanan piti vaihtua samaksi.
kuitenkin nyt pääpostini herjaa jatkuvasti että salasana on virheellinen.

ei tuu lasta eikä paskaa.
Ikävää, että kirjautumisen kanssa on ongelmaa. Kokeile mennä sähköpostiisi tästä. Jos ei tämä auta, olethan yhteydessä Asiakaspalveluumme puh. 020017000.

Vastaa