Aspassa puhutaan ja tehdään eritavalla

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 1 katselukerta

Miksi sonera ei vastaa negatiiviseen palautteeseen muutenkuin kysymyksellä/kommentilla olethan tehnyt vikailmoituksen tai ota yhteyttä aspaan?

Viimekuun yhteyden otot aspaan tuli maksamaan allekirjoittaneelle noin 9€ puhelilaskussa. Jotta kiitos vaan soneran. Eikä tuohon 9 eskoon jää kun kaikkia puheluita ei ole vielä laskutettu...

Niin ja yhteydenotot oli sen takia kun SONERA:n aspassa kämmäiltiin oikein huolella. Ensi ei sulejeta kanavia, sitten laskutetaan likaa, tulee uudet tunnukset jotka ei toimi ja sitten vasta kerrotaan että toimii vasta uudessa laitteessa jotka tuli viikon päästä. Ja tästä viikosta luvattiin erikseen lisä hyvitystä. Eipä ole tullut.

Ihmetyttää se miksi aspassa puhutaan eritavalla kun sitten toimitaan?

PS: Odotan edelleen sitä yhteydenottoa johon voi vastata. Puhelinumero johon voisottaa löytyy soneran asiakastiedoista.

7 kommenttia

Asiakastietojemme mukaan näyttäisi siltä, että asia on hoidettu kuntoon laskujen osalta ja asiasta lähetetty sinulle tekstiviesti. Jos asia on edelleen epäselvä suosittelen ottamaan yhteyttä uudelleen asiakaspalveluun. Vaihtoehtoisesti voit jättää asiasta myös palvelupyynnön tai ajanvarauksen.
Katja kirjoitti:
Asiakastietojemme mukaan näyttäisi siltä, että asia on hoidettu kuntoon laskujen osalta ja asiasta lähetetty sinulle tekstiviesti. Jos asia on edelleen epäselvä suosittelen ottamaan yhteyttä uudelleen asiakaspalveluun. Vaihtoehtoisesti voit jättää asiasta myös palvelupyynnön tai ajanvarauksen.


Kyllä on uutta tehty. Ei vaan ole kuulunut mitään.
Asiakastietojemme mukaan 7.3.2011 erääntyneen laskun osalta hyvitykset on hoidettu. Mikäli olet tämän jälkeen laittanut uuden palvelupyynnön, jonka johdosta sinua ei ole vielä kontaktoitu, suosittelen varaamaan sinulle parhaiten sopivan soittoajan ajanvarauskalenteristamme tai soittamaan suoraan asiakaspalveluumme p. 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30).
minkä takia lähetätte vieläkin laskun paperimuodossa?olen jo tuhlannut kohta satoja euroja soittamalla teille ja selvitellen näitä asioita.tässä kuussa piti tulla jo sähköpostiini vain lasku oli tullut paperinen jonka koira söi=en maksa laskua jos en saa sähköisenä sitä.toinen asia on että miksi koti tv ei toimi vaikka netin nopeus on 24/1m ja kun on kone ja läppäri päällä niin boxi pätkii ja heittää aina itekseen menu valikkoon telkkarissa?kuinka monta megaa tuo syö kaistaa?15m? kun nopeus on 17mt/sek todellisuudessa kun koitin niin omituista että telkkari ja kone ei voi olla samaan aikaan päällä.lasku on tullut liittymän sulkemisesta ja avaamisesta?tein uuden määräaikasen sopimuksen eikä siinä ollut mitään avausmaksua vai oliko jonnekkin pienellä tungettu.ketuttaa vaan joka viikko saada näitä soneran ylläreitä.
kanajorma: Sinun tulee olla tästä asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme ja pyytää tarkistamaan sähköpostilaskun kytkennän perillemeno. Jos koira söi laskusi, niin voit maksaa tämän kyseisen syödyn laskun käyttäen edellisen laskun tietoja ja muuttamalla summan oikeaksi.

Laskulla näkyvästä avausmaksusta voit kysyä myös asiakaspalvelustamme.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden soittamalla asiakaspalveluun, varaamalla ajan ajanvarauskalenterista tai jättämällä palvelupyynnön Sonera Omat Sivut -palvelun kautta.

Vika-asioissa auttaa Vikapalvelu numerossa 0206 90101 (mpm/pvm). He palvelevat ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30. Vikapalveluun voi jättää vikailmoituksen myös palvelupyyntölomakkeella.
juu ja taas tänään oli tullut paperinen lasku soneralta.ei taida kukaan tajuta mikä on sähköinen lasku kun ei sellaista tule.miten voin maksaa laskun kun en sitä itse saa ollenkaan?pitäisikö jättää maksamatta ja odottaa taas lisämaksuja kun joutuu avaamaan netin hukkuneiden laskujen takia?enkä soita enää kertaakaan asiakaspalveluun koska ei rahani siihen riitä odottaa tunteja kun ei mitään tapahdu siltikään.
Lienee syytä vaihtaa matkapuh.liittymää mikäli asiakaspalveluun tehdyistä soitoista tulee "satojen eurojen lasku".

Erinäisissä laskuasioissa tulee myös ottaa huomioon, että Soneralla(kin) on käytössään jälkikäteinen laskutus. Niimpä päivänä X tehty muutos ei välttämättä näy heti seuraavalla (tai sitä seuraavallakaan) laskulla.

Vastaa