Avausmaksu

  • 11 December 2014
  • 10 kommenttia
  • 12 katselukertaa

Hei!

Expertillä tehtiin 12.7 sopimus tarjouksessa olevasta Soneran Sopiva-liittymästä (4kpl). Avausmaksun piti olla 0€, mutta tänään tulleessa laskussa kaikissa liittymissä oli avausmaksu 3,89€. Miksi näin?

10 kommenttia

Hei Herkules: Jos sopimuksissakin luki, että avausmaksu on 0 €, pitäisi näin toki olla. Lisäätkö Profiilisi tietoihin asiakasnumerosi niin tarkistamme tilanteen. Asiakasnumero ei näy muille käyttäjille.
Hei taas!
Palvelusopimuksessa ei mainita avausmaksusta mitään. Myyjä sanoi Expertillä, ettei mitään avaus- maksua tule. Sopimus tehtiin 10.7, eikä 12.7 kuten edellisessä viestissä erheellisesti mainitsin.
Moi! Lähetin kysymyksen 21.8, mutta en ole saanut siihen vastausta. Olen lisännyt asiakasnumeron profiiliini.
Herkules: Asiakasnumerosi ei ole näkyvillä tiedoissasi. Voit halutessasi korvata asiakasnumeron matkapuhelinnumerollasi ilman ensimmäistä nollaa.
Moi! Nyt pitäis ainakin puh.nro näkyä.
Olen odottanut vastausta Teiltä nyt kohta viikon. Puhelinnumerokin on teidän tiedossanne. Olisi kovin ystävällistä, jos saisitte asian selvitettyä ennen eräpäivää 6.9.

Ystävällisin terveisin
Hei,
Täällä toinen avausmaksua ihmettelevä.
Expetiltä ostin liki 90 v Isälleni uuden puhelimen 24.9.2013. Hänellä oli vanhastaan Soneran liittymä, joka nyt "päivittyi" Soneran Sopiva Startti -paketiksi. Puhelimen maksoin kertasuorituksena. Avausmaksua ei pitänyt tässäkään tapauksessa mennä, mutta toisin kävi: Laskussa seisoo 3,89 euroa avauksesta!
Laskussa on myös "Pakettiin kuulumattomat / Puhelut Suomessa/ Muihin liittymiin". Soneran sivuilta sen paremmin kuin sopimuksestakaan en löydä kohtaa, missä kerrottaisiin mitkä puhelut eivät sisälly pakettiin. Mistä moinen tieto löytyisi?
Hei Metsamies!

Ilmoitatko isäsi liittymänumeron vaikka Omien Sivujen kautta, Liittymänhallinnan chat palvelussa tai sitten vaikka Facebookin kautta yksityisviestillä. Toki voit myös halutessasi soittaa meille 0200 17000 niin katsotaan mitä asialle voidaan tehdä.

Puhepakettiin kuuluu aina normaalihintaiset kotimaan puhelut. Eli soitot lankaliittymiin ja toisiin matkapuhelinliittymiin kuuluvat pakettiin. Jos soittaa palvelupuheluita, ovat ne aina erityismaksullisia jotka veloitetaan erikseen. Myös yritysnumerot (kela, pankit, vakuutusyhtiöt jne) ovat erityismaksullisia ja ne veloitetaan erikseen. Lisätietoa löytyy esim. osoitteesta http://www5.sonera.fi/ohjeet/Usein_kysy ... _Sopivasta ja osoitteesta http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Sopiva .
Hei Herkules!

Pahoittelut että viestisi on jäänyt jostain syystä ilman vastausta. Oletko saanut asian jo hoidettua muuta kautta vai onko asia vielä ajankohtainen?
Tervehdys! Asia on saatu hoidettua!

Vastaa