Bb ei toimi

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Missä mahtaa olla vika kun bb ei toimi,kortti on oikein päin.
mutta koko ajan tulee salattu singnaali..
Onko muilla samaa ongelmaa?
En ole kertaakaan nähnyt kortilla bb:tä ja kyllä
ärsyttää,tuli soitettua asiasta 5 kertaan soneralle ja jouduin yli 3 tuntia jonottamaa!!!!!!!!
Eikä vieläkään toimi!!!!

3 kommenttia

olen eilen tilannut bb:n mutta ei vain ala näkymään..
oon koittanu palauttaa tehdasasetuksetkin mutta ei vain auta..
Sama juttu täällä. Aspassa on ilmoitus että noiden aktivoinnissa on soneran päässä jotain ongelmaa/hitautta, ja että pitäisi vuorokausi odottaa. No eipä vielä vuorokaudenkaan jälkeen digiboksi sano että kanava olisi sallittu, ja parin tunnin aspajonotuksen jälkeen sanoivat vaan että odota vielä lisää.

Voisi kuvitella että soneralla on joku käsin kirjoittamassa korttien numeroita järjestelmään kun ei ala kanavat näkymään lähes välittömästi.
Kaapeli-TV -puolen maksukanavien käyttöön valtuuttumisissa on havaittu viivettä, jonka takia osalla asiakkaista uudet kanavapaketit eivät ole tulleet heti näkyviin.

Jos tilattu kanavapaketti ei tule näkyviin, kannattaa tehdä seuraavat toimenpiteet:

1. Kaapelikortti kannattaa pitää kokoajan digiboksiin kytkettynä.
2. Digiboksi kannattaa pitää yhtäjaksoisesti päällä yli vuorokauden.
3. Jos uusi kanava ei ala näkyä vuorokauden sisällä, kannattaa tehdä digiboksille tehdasasetuksien palautus ja hakea kanavat digiboksille uudelleen.
4. Jos uusi kanava ei edelleenkään näy, kannataa ottaa yhteyttä vikapalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm).

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa