Boomerang / TV Viisi / The Voice

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Lastenkanavapaketin myyntilauseessa mainittiin 7 kanavaa. Tilauksen alettua, kanavia on vain 6. Boomerang kanavaa ei näy kuin ohjelmaoppaassa. Missä vika?

Eilen TV Viisi ja The Voice kanavat erosivat ja aloittivat omilla kanavapaikoillaan. Näkyykö kumpikin kanava Soneran KotiTVssä? Minulla näkyy vain paikalla 10, kanava TV Viisi. Ohjelma tiedoissa kuitenkin näytetään ainoastaan The Voicen ohjelmisto. Missä vika?

Kuinka kanavat haetaan uudelleen??

2 kommenttia

http://www.sonera.fi/TV/Ajankohtaista/V ... +muutokset
smart kirjoitti:
Lastenkanavapaketin myyntilauseessa mainittiin 7 kanavaa. Tilauksen alettua, kanavia on vain 6. Boomerang kanavaa ei näy kuin ohjelmaoppaassa. Missä vika?


Boomerang-kanavan suhteen ei ole tiedossa olevaa vikaa. Alkoiko kanava näkymään?

smart kirjoitti:
Kuinka kanavat haetaan uudelleen??


Koti TV:ssä ei ole kanavien hakua tai viritystä lainkaan, koska tilatut kanavat määritetään verkon puolella liittymäkohtaisesti.

Jos tilattu kanava ei näy vaikka kanavalla pitäisi olla lähetys, Motorola IPTV-digiboksin voi pitää hetken virroitta ja käynnistää uudelleen. Ellei tästäkään ole apua, seuraavaksi voi resetoida IPTV-digiboksin kokonaan. Toimenpide on neuvottu Ohjeet ja vinkit -sivuston artikkelissa Sonera Koti TV:n ongelmatilanteet ja ohje alkaa otsikon Digiboksin resetoiminen alapuolelta.

Jos tilattu kanava ei tule näkyviin vieläkään, on parasta tehdä asiasta vikailmoitus joko soittamalla 0206 90101 > 1 (näppäinvalikko) > 3 (Sonera TV) > 2 (Koti TV asiat) tai TV-palvelujen vikailmoituslomakkeella.

Vastaa