Muut elokuvat tuntuu toimivan, mutta Kauhea kankkunen 2 kohdalla "Palvelu ei juuri nyt ole käytettävissä. Ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen. Virhekoodi: 613.
Mukava yllätys kun on päivän suunnitellut, että illalla on mukava sitten kattoo kyseinen pätkä. Ei paljoo ketuta...
Myöhemmin on yritetty, käynnistetty kaikki uudestaan. Kiva maksaa kanavapaketista.
A
Hei oikjuu-1,
Oletko kokeillut, auttaako boxin resetointi? Jos ongelma resetoinnin jälkeen edelleen jatkuu, kannattaa ottaa yhteyttä Tekniseen Asiakaspalveluumme. Voit soittaa, tai jättää palvelupyynnön.
Oletko kokeillut, auttaako boxin resetointi? Jos ongelma resetoinnin jälkeen edelleen jatkuu, kannattaa ottaa yhteyttä Tekniseen Asiakaspalveluumme. Voit soittaa, tai jättää palvelupyynnön.
A
Moikka
Ei liity tohon, mutta...
Ois ihan kiva jos ei aina tarviais resetoida boksia. Eli siis ihan joka päivä... :(
Onkohan näitä mietitty ihan loppuun asti?
Ei liity tohon, mutta...
Ois ihan kiva jos ei aina tarviais resetoida boksia. Eli siis ihan joka päivä... :(
Onkohan näitä mietitty ihan loppuun asti?
A
Enkä myöskään tajua, että miksi tuo ylläolevan viestin päivääärä on päin sitä itseään...
Pitäis olla 3.10.2012 eikä 21.9.2012... ??? WTF?
Pitäis olla 3.10.2012 eikä 21.9.2012... ??? WTF?
A
Oho, pitää tarkistaa lääkitys, ei mitään...;)
A
Iltapäiviä Pedro77,
voisit kokeilla myös pidemmän kaavan kautta resetointia, eli ensin resetoisit Thomson-reitittimen, antaisit tämän käynnistyä rauhassa uudelleen ja vasta tämän jälkeen tekisit tuon digiboksin resetoinnin.
Jos boksisi alkaa kenkkuilemaan useamminkin niin olethan yhteydessä Tekniseen asiakaspalveluumme, josta Mia juuri mainitsi. Tekninen asiakaspalvelu tarkistaa onko itse laitteeseesi tullut jokin vika, joka vaatisi laitevaihtoa.
Silmät täälläkin haritti ensin noiden päivämäärien kanssa
voisit kokeilla myös pidemmän kaavan kautta resetointia, eli ensin resetoisit Thomson-reitittimen, antaisit tämän käynnistyä rauhassa uudelleen ja vasta tämän jälkeen tekisit tuon digiboksin resetoinnin.
Jos boksisi alkaa kenkkuilemaan useamminkin niin olethan yhteydessä Tekniseen asiakaspalveluumme, josta Mia juuri mainitsi. Tekninen asiakaspalvelu tarkistaa onko itse laitteeseesi tullut jokin vika, joka vaatisi laitevaihtoa.
Silmät täälläkin haritti ensin noiden päivämäärien kanssa
A
Niin toimiiko tämä leffa jollain? Samaa virhekoodia 613 on meilläkin näyttänyt jo ainakin kuukauden ja näyttää edelleen.
A
Hei Koohoo,
Elokuvassa on tosiaan ongelma ja saamme testilaitteellamme saman virhekoodin. Ongelmasta on laitettu tietoa eteenpäin ja asiaa selvitetään.
Elokuvassa on tosiaan ongelma ja saamme testilaitteellamme saman virhekoodin. Ongelmasta on laitettu tietoa eteenpäin ja asiaa selvitetään.
A
Hei Koohoo,
Nyt elokuva toimii.
Nyt elokuva toimii.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.