C More ja pieleen menneet tallennukset

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Jostain syystä useampi C Moren kanavilta tallennettu elokuva on tallentunut boksille keskeneräisenä. Puolet elokuvasta on voinut jäädä tallentumatta. Lopetin C Moren tilauksen syyskuun loppuun, ja nyt kun olen syyskuun aikana tallennettuja elokuvia koettanut katsoa olen huomannut, että ainakin puolet tallennuksista on mennyt pieleen.

Missähän päässä tässä on ollut vikaa? Kiva maksaa tuosta syyskuusta vielä, kun tallennus ei ole toiminut kunnolla.

6 kommenttia

Hei jts,

olitko asettanut leffojen nauhoitukset mitä kautta? Ohjelmaoppaasta vai aikamääreellä?
Tallennukset on tehty ihan perinteisesti ohjelmaoppaasta. En ole asettanut mitään aikamääreitä.
Toisessa topikissa soneran puolesta sanottiin seuraavaa:

Arttu- kirjoitti:
Pienikin piikki kaistan tukkeutumisessa voi haittaa ongelmia ohjelman tallennuksessa.


Olisikohan tuo syynä? Tai sitten se, että nettiyhteytesi pätkii joskus ja tallennukset loppuvat sen takia?










 
Toisessa topikissa soneran puolesta sanottiin seuraavaa:

[quote="Arttu-":2pitupia]Pienikin piikki kaistan tukkeutumisessa voi haittaa ongelmia ohjelman tallennuksessa.




Olisikohan tuo syynä? Tai sitten se, että nettiyhteytesi pätkii joskus ja tallennukset loppuvat sen takia?[/quote:2pitupia]

Ei ole havaintoa, että nettiyhteys olisi pätkinyt juurikaan tämän vuoden aikana. Jostain syystä nimenomaan syyskuun aikana tuota tallentumisen keskeytystä on alkanut tapahtua. Sitä ennen tuota ei ole muistaakseni tapahtunut.

Tuo kaistan tukkeutuminen voisi tietty olla mahdollista. En tosin keksi syytä, miksi tuo olisi yhtäkkiä yleistynyt noin paljon (keskeneräisiä tallennuksia oli viime kuussa ainakin 4-5). Täytyy tarkkailla tilannetta.

Käytän tätä ketjua, vaikka ei olekaan C Morelta tallennettu. Alkaa oikeasti palaa käämit tähän KotiTV:hen. Jälleen kerran tallennus oli mennyt poikki kesken kaiken. Tämä alkaa olla enemmänkin sääntö kuin poikkeus! Tällä kerralla yritin tallentaa Nelonen HD:lta maanantaina tulleen Bond-leffan (Dr. No). EPG:n kautta laitoin tallennuksen. Laitoin sen tietty boksille, koska typerien rajoitusten vuoksi Nelonen HD:ta ei voi verkkoon tallentaa. 26 minuutin kohdalla oli mennyt poikki.

Pitääkö tässä alkaa vahtia jokaista tallennusta, että varmasti menee oikein? Ei tällaista ennen tapahtunut.
Hei Jts,

Mikäli tallennusten kanssa esiintyy ongelmaa niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Vastaa