CHL total kanavapaketti


Sonera ja MTV tuovat eturivin paikat CHL-peleihin

44 joukkuetta, vain yksi mestari! Elokuussa 21.8.2014 heitetään kiekko jäähän, kun jääkiekon mestariliiga Champions Hockey League, tuttavallisesti CHL, aloittaa kautensa. CHL on uusi läntisen Euroopan parhaiden seurajoukkueiden välinen jääkiekkoliiga, joka pelataan kansainvälisen jääkiekkoliiton IIHF:n alaisuudessa. Mukana on jopa 44 eurooppalaista ja 8 suomalaista joukkuetta. Kuitenkin vain yksi niistä voi olla koko Euroopan mestari!Sarjan ensimmäistä mestaruutta tavoittelee kaikkiaan 44 seurajoukkuetta 11 eri maasta. Suomesta mukana on 8 joukkuetta: HIFK, JYP, KalPa, Kärpät, Lukko, SaiPa, Tappara ja TPS. Ensimmäinen Champions Hockey League -mestarijoukkue kruunataan helmikuussa 2015. Sitä ennen pääset seuraamaan kaikki suomalaisten joukkueiden lohkovaiheen ottelut ja loppuvaiheen pelit ensimmäisestä pudotuspelikierroksesta finaaleihin saakka. Lisäksi voit katsoa jännittävimmät tilanteet tai hurjimmat taklaukset jälkikäteen ohjelmakirjastosta. Aitiopaikat liigafaneille tarjoaa vain Sonera Viihteen CHL Total- kanavapaketti. Sonera ja MTV ovat tehneet yhteistyösopimuksen elokuussa käynnistyvän Champions Hockey Leaguen jääkiekko-otteluiden jakelusta  Suomessa ja CHL-kokonaisuus tulee sisältymään CHL Total -pakettiin. Sonera esittää yksinoikeudella laajimman kattauksen CHL-pelejä: kaikki suomalaisten joukkueiden 48 lohkovaiheen ottelua, ja kaikki loppuvaiheen pelit ensimmäisestä pudotuspelikierroksesta finaaleihin. CHL Total -kanavapaketti on saatavilla Sonera Viihteen digiboksiasiakkaille ja Soneran kaapeli-TVn asiakkaille sekä kaikille suomalaisille Sonera Viihde netti ja mobiilipalvelussa. Tilaat palvelun kätevästi esimerkiksi netistä! Lisätietoa kanavapaketista ja sen ennen näkemättömistä eduista tulossa lähiaikoina! 

http://uutishuone.sonera.fi/media/2014/ ... a8fbdc5eba

Linkin takaa löytyy lehdistötiedote asiasta.

Ylempänä siis soneran tiedoitteet. Loistavaa että sonera on jälleen saanut yksinoikeudella jääkiekkoon liittyvän diilin jolla näkee kaikki suomalaisia kiinnostavat pelit.

Sellaista kyselisin että onko tietoa jos tilaa jo mtv sport pakettia niin sisältääkö tämä kaikki chl pelit vai pitääkö erikseen vielä tilata joku toinen paketti? Tietoa ei varmaan vielä paljon ole mutta jos joku soneran henkilökunnasta täällä kirjoittava tietää jotain niin voisi alle laittaa tietoa.

74 kommenttia

Moi ericrose!

Sonera Viihteessä ja kaapelissa CHL näkyy HD-laadulla.
Viihteen netti- ja mobiilipalvelussa kuvanlaatu on normaali eli ei HD.
Kanavat näkyvät digiboksissa, mutta ainuttakaan ohjelmatietoa kanavilta ei löydy eli tietoa mikä peli tulee miltäkin kanavalta ja mihin aikaan. Koska ohjelmatiedot tulevat kun huomenna on jo pelejä? Ilman ohjelmatietoja ei voi laitella tallenuksiakaan. Kiitos tiedosta.

Sonera viihde, tallentava digiboksi ja kanavat siis (CHL) MTV Sport 1,2,3,4... SV.
Moi maxellmaxell!

EPG on työn alla. Aika tiukalla aikataulla ollaan liikkeellä, kaikki on kuitenkin luvattu valmiiksi kun pelit alkavat. Ymmärrän, että sen tallennuksen haluaisi tehdä hyvissä ajoin etukäteen, mutta nyt pitää vain odotella.

Onneksi Sonera Viihteessä on CHL ohjelmakirjasto, mihin kaikki pelit tallentuvat 7 päivän ajaksi. Myös huomiset ottelut. 🙂
Moi,

Minulle ilmoitettiin asiakaspalvelusta seuraavaa: "Tilanne on nyt se, että Viihde on toteutettu laajakaistaasi tällä alueella sellaisella tekniikalla, ettei CHL Totalia voida siihen tilata."

Onko tällaisia rajoituksia tulossa jatkossa lisää muiden kanavapakettien yms. saatavuuteen? Minusta näistä olisi pitänyt informoida minua jo ennen kuin tein uuden sopimuksen Viihteestä.
Moi Ronnie!

Sopimuksesi on uusittu ennen kuin nämä tekniikkarajoitukset olivat tiedossa, tulevaisuutta on vielä vaikea arvioida. Mikäli nykyiseen palveluun tai kanaviisi tulee muutoksia, infoamme sinua niistä. CHL on kokonaan uusi paketti, onneksi se näkyy Mobiiliviihteessä missä vain.


maxellmaxell, tässä uusin tieto CHL ohjelmatiedoista: asia etenee hyvää vauhtia. Kaapelin puolella homman pitäisi olla jo kunnossa, Viihteessä (tavallinen & mobiili) mahdollisesti jo tänä iltana mutta viimeistään huomenna. Loogisesti. 🙂
Itse olen nyt pari päivää käynnistänyt boxia uusiksi mutta CHL kanavia ei ole tullut listalle?! Miksi? Vahvistuksen tilauksesta olen kyllä saanut puhelimeeni.

Alkaa vaan jännittää ettei näy huomenna sitten pelit?!
HenkkaS kirjoitti:
Itse olen nyt pari päivää käynnistänyt boxia uusiksi mutta CHL kanavia ei ole tullut listalle?! Miksi? Vahvistuksen tilauksesta olen kyllä saanut puhelimeeni.

Alkaa vaan jännittää ettei näy huomenna sitten pelit?!


Sama juttu. Se hömppä 24/7-kanava päivittyi vain listaan kun käynnistin boxin. Btw. onko viasat kulta tulossa sonera mobiiliin vai jatketaanko viaplaylla vielä?
Moro!
Minäkin käynnistelin boxia uusiksi eikä kanavat näkynyt listassa. Nyt otin kaikki piuhat siitä irti ja sit käynnistin ja avot nyt näkyy. Ei muutako kiekko jäähän! 🙂
Narsku kirjoitti:
Moro!
Minäkin käynnistelin boxia uusiksi eikä kanavat näkynyt listassa. Nyt otin kaikki piuhat siitä irti ja sit käynnistin ja avot nyt näkyy. Ei muutako kiekko jäähän! :)


Kyllä itsekin revin piuhat irti. Koen sen varmimmaksi tavaksi buutata masinat. Myös modeemista revin piuhan irti seinästä ja takaisin mutta ei näy ei.
Hei HennkkaS ja Ipanez !

Tämä siis osalla asiakkaista vielä näkymättömissä, mutta tarkoitus siis saada kaikille iltaan mennessä kisastudiot mallilleen. 🙂
Tarviiko CHL paketti kaapelikortin, olen Sonera Viihde asiakas, tilasin eilen ja pitäisi tänään näkyä, mutta ei näy ! ! ! ps. En omista kaapelikorttia.
Ei tartte kun ei siihe boksiin tarvii korttia maksukanavia varten. Resetoi boksi eli ota johto pois seinästä 10 sekunniks niin näkyy.
Boksi resetoitu yms. muut keinot kokeiltu ja kanavat eivät vaan näy..mikä neuvoksi?
tere...olen mtv total kanavapaketin tilaaja ja chl uudet kanavat pitäs näkyä kun kiekko putos jäähän 18.30.mut ei vaan näy. mtv sport1 hd kyl näkyy mut ei tuolta mtv sport1 sv hd se on pimeenä.
Terve Shamaan ja holetcek!

Kanavat tulevat omassa paketissa ja teiltä molemmilta puuttuu se. Tilaan sen molemmille.
Paketti on maksuton ja päättyy automaattisesti kun kausi on ohi.
Hei! pitääkö olla hd-digiboksi, jotta saa chl-total kanavat näkymään?
Ei näy lisäkanavat ei. (Total on näkyny koko ajan) Boksit ja modeemit resetoitu. No ehkä sitten seuraava CHL matsi.
Nettiostos sunnuntaina - ei auennut kanavat. Puhelinostos keskiviikkona: "kyllä nyt on sinulle chl avattu!", sanoi myyjätäti. Ja telkkari näyttää pelkkää mustaa. Synkkiä mielipiteitä palveluntarjoajasta!

Mikä siinä on niin vaikeeta ettei niitä extrakanavia saa auki!
Ei näy CHL kanavat, eilen laitoin sms tilauksen ja vastaus viestissä luvattiin, että seuraavana arkipäivänä näkyy. Nyt on revitty johtoja ja palauteltu tehdasasetuksia. >Ei vaan ole mun kanavalistassa. mtv Sonera?
Olen siis sonera viihteen tilaaja, jolla on 4pro plus extrat ja mtv totalit.
Ajattelitteko Sonera kommentoida jotenkin asiaa, vai onko se nyt vaan olankohautus että ei näy pelit ja sillä selvä? Kyllä asiakkaan toimiin pitää riittää se että resetoi laitteet. Sen jälkeen vika on teidän päässä.
Tosiaan keskiviikkona 20.8. tilasin CHL Total -paketin tekstiviestillä, ja välittömästi paluuviestissä sanottiin, että kanavat ovat katseltavissa seuraavana arkipäivänä. Mitään kanavia ei vieläkään näy, vaikka johtoja on irroiteltu ja bokseja resetoitu. Olisi kiva tietää saako kanavat näkyviin viikonlopuksi, jotta voi porukalla sopia, missä peliä katsotaan.
SaSp29 kirjoitti:
Tosiaan keskiviikkona 20.8. tilasin CHL Total -paketin tekstiviestillä, ja välittömästi paluuviestissä sanottiin, että kanavat ovat katseltavissa seuraavana arkipäivänä. Mitään kanavia ei vieläkään näy, vaikka johtoja on irroiteltu ja bokseja resetoitu. Olisi kiva tietää saako kanavat näkyviin viikonlopuksi, jotta voi porukalla sopia, missä peliä katsotaan.

Samoin keskiviikkona tilattu tekstiviestillä ja paluuviesti sekunnissa takasin ja seuraavaksi arkipäiväksi katseltavaksi luvattiin. Laitteet sammutettu usein ja piuhoja irroteltu, mutta ei vaan kanavaa ilmesty katsottavaksi ! ! !
Eipä ole kanavalistalla näitä CHL-kanavia. Haku tehty pariinkin otteeseen, mutta ei näy. Laitteiden pitäisi olla kunnossa, eli viime keväänä ostettu HD-digiboksi.

Mahtaako tulla ollenkaan näkyviin? Tilaus tehty puhelimella eilen 21.8.2014. Kanavapaketin muut kanavat kyllä päivittyivät.
Juu tännekkin tuli toissapäivänä tekstiviestillä tilausvahvistus chl -kanavista, mutta eipä tule kanavia ohjelmaoppaaseen näkyviin uudelleenkäynnistyksestä, tai johtojen irroittamisesta huolimatta...
Tuli tosin kirjoitettua vähän väärään topiciin, minulla on siis Soneran kaapeliverkossa kaapelikortti, mutta anyway ongelma on sama eli kanavia ei näy kanavalistassa, useaan kertaan kanavat haettu uudestaan ja irroitettu johdot seinästä ja haettu tehdasasetukset ja vaikka mitä.

Vastaa