Canal+ mm-kiekko 24/7 kotitv


Canal+ tuli tänää kirje ,että kyseinen kanava ei tulekkaan kotitv:lle.Hyvityksenä tarjotaan mtv3 max hd 15.3-1.10.2012 ja canal+ valioliiga hd-kanavapaketti 15.3-16.4.2012 veloituksetta.
Mites nyt kun mulle tulee jo mtv3 kanavapaketti ja sonera sport-paketti johon tuo valioliiga kuuluu?

35 kommenttia











 








CANAL+ Total 3 kuukaudeksi vain 39,90 €
Tarjous Kaapeli-TV- ja Koti TV -asiakkaille! CANAL+ Total paketilla näet huippuelokuvat ja jännittävät urheiluhetket...



MAHTAVAA.
[quote:i1d8v62w]...Huom. CANAL+ MM-kiekko 24/7 -kanava ei sisälly CANAL+ Total -pakettiin Koti TV:ssä.



EI v...u sentään. Nyt meni lopullisesti päreet näihin kanavapaketti- ja muihin pelleilyihin. Pitäkää v...u tunkkinne. MYYKÄÄ SITÄ HEMMETIN SISÄLTÖÄ, ei jotain paketteja. Kuka tämän ensin toteuttaa, tyhjentää asiakaspajatson. Soneran tuntien, se tulee aina 5 vuotta kaikkia perässä. Kiitos, hei.[/quote:i1d8v62w]

Jos myynti olisi ollut rehellistä eli olisi kerrottu, Että et näe ainottakaan suomen peliä tällä paketilla olisiko joku menny moiseen retkuun, minä en usko mulle riitti Firma nimeltä SONERA. Ette enää kuseta mua toista kertaa

En lätkää seuraa kun ei kiiinnosta. Mutta olenko ymmärtänyt että Mtv3, Canal + ja Soneran kilpailija Elisa pitävät jonkilasta yksinoikeutta?
salla h kirjoitti:
En lätkää seuraa kun ei kiiinnosta. Mutta olenko ymmärtänyt että Mtv3, Canal + ja Soneran kilpailija Elisa pitävät jonkilasta yksinoikeutta?

MTV3 osti televisio-oikeudet muistaakseni 2017 asti ja teki sopimuksen Elisan kanssa iptv:n yksinoikeudesta Suomessa pelattavista peleistä. Ja canal+ näyttää taasen kisat kaikilla muilla tavoilla, eli kaapeli ja antenni talouksiin. Ja IPTV:n kautta Ruotsissa pelattavan osuuden.
Näin minä sen ainakin ymmärsin.
jep....maanantai soitto kuluttaja-asiamiehelle ja siltä tiedusteluja miten tässä tilanteessa toimitaan...soneran ihan turha tulla mulle tarjoon mitään "ilmaisia" kanavia tilalle...prkl jääkiekon mm-kisojen takia tämänki "TOTALIN" otin.no tässähän on varmasti hyvä syy sanoa irti kaikki soneran määräaikaiset palvelut, sopimusrikkomus!.mutta otampa ensin vähän selvää tuolta viralliselta taholta.
olkaa te siellä soneran päässä tarjoavinnanne niin minä olen maksavinani :P
laskua ei kannata kyl tältä kolmelta kuukaudelta lähettää...


niin mun mielestä olis vähintäänki kohtuullista tarjota meille silmään kustuille asiakkaille korvaus tästä...esim katsomoon kisat näkymään tai boksit ja kortit kotiin että näkis noi kisat jostain....

huh täytyy sanoa että empäs ole ollu ennen näin pettyny kenenkään palveluntarjoajan toimintaan.
pisteet siitä soneralle olette kyllä top10 ykkösenä tällä hetkellä paskinpien tarjoajien joukossa!
Menkää ihmiset ulos, mitä te keskellä kesää enää huonotasoista lätkää sisällä vahtaatte? Eikö se nyt riitä että näkee suomen pelit? Onko ihan välttämätöntä nähdä romania-uzbekistanitkin?
Hei,
Ikävä kyllä Sonera ei ole voinut vaikuttaa ohjelmasisältöön, tästä vastaa MTV3.
Emme ole nostaneet Canal+ MM-kiekko 24/7 –kanavaa esille mainonnassamme Koti TV:n yhteydessä. Kaapeli-tv:ssä kyseinen kanava näkyy niillä asiakkailla, jotka ovat tilanneet Canal+ Total –kanavapaketin.
IPTV-oikeudet on myyty toiselle operaattorille, tästä löytyy maininta muun muassa Canal+:n sivuilla.
Jos myyntitilanteessa on ollut epäselvyyttä, tai annettu virheellistä informaatiota, on syytä ottaa yhteyttä Asiakaspalveluumme p. 0200 17000, jotta voimme käydä läpi nämä tilanteet tapauskohtaisesti.
Sain MTV Medialta mm-kiekko 24/7 kanavan puuttumisen johdosta hyvityksenä mm. MTV3 Max HD kanavan.

Hyvityskirjeen sisältö: [attachment=0:2ar25f7g]hyvityskirje, mtv media.jpg[/attachment:2ar25f7g]

Lopetin Canal+ Total tilauksen 11.5 ja nyt ne kanavat loppuivat näkymästä kuten olin ajatellutkin, mutta samalla katosi MTV3 Max HD kanavakin.
Miksi sekin katkaistiin vaikka sen luvataan näkyvän 1.10.2012 asti veloituksetta ja mitään ehtojakaan kirjeessä ei näyttäisi olevan?
Hei karko,
MTV3 Max HD-kanava haluttiin tarjota Canal+ Total asiakkaille hyvityksenä siitä, ettemme voineet MTV Median tekemän jakelusopimuksen vuoksi tarjota 24/7-kanavaa iptv-asiakkaillemme.
Kirjeessä mainitut kanavapaketit ovat maksutta käytössä kyseisen ajanjakson ajan niillä asiakkailla, joilla on voimassa oleva Canal+ Total kanavapaketti. Jos palvelu on irtisanottu, sen mukana ikävä kyllä on poistunut myös nämä ns. lisäkanavat.
Mia kirjoitti:
Hei karko,
MTV3 Max HD-kanava haluttiin tarjota Canal+ Total asiakkaille hyvityksenä siitä, ettemme voineet MTV Median tekemän jakelusopimuksen vuoksi tarjota 24/7-kanavaa iptv-asiakkaillemme.
Kirjeessä mainitut kanavapaketit ovat maksutta käytössä kyseisen ajanjakson ajan niillä asiakkailla, joilla on voimassa oleva Canal+ Total kanavapaketti. Jos palvelu on irtisanottu, sen mukana ikävä kyllä on poistunut myös nämä ns. lisäkanavat.


Miksi sitä ei mainita tuossa kirjeessä että se vaatiikin Canal+ tilausta koko hyvitysajan?

Jos olisin tiennyt tämän alun alkaen niin olisin perunut Canal+ Totalin kun mm-kiekko 24/7-kanavaa ei tullut ja että hyvityskanava/Max HD näkyminen vaatii tilauksen jatkoa sen 3kk jälkeen. MTV3 Katsomon kautta olisin kuiten saanut F1 palvelun koko kaudeksi 45€:lla.
Hei vielä karko !

Kirjeessä kerrotaan "Sonera koti TV:n CANAL+Total- tai CANAL+ Sport-tilaajat eivät saa CANAL+MM-Kiekko 24/7- kanavaa osaksi CANAL+ Kanavapakettejaan. "

Ja tästä mielipahasta hyvitetään tuon kanavan Canal+ MM Kiekko 24/7:n "näkymättömyydestä" hyvitystuotteena nämä pari ylimääräistä kanavaa.

Luonnollisesti kun Canal+ Total / Canal+ Sport paketti irtisanotaan, niin myös hyvitystuotteet lakkaa näkymästä.

Vastaa