Cisco 3825 pätkii

  • 11 December 2014
  • 82 kommenttia
  • 35 katselukertaa

Hei,
Nettiyhteyden katkeillessa pari kertaa tunnissa viimeisen parin viikon aikana lähdin katsomaan onko muilla samaa ongelmaa. Ja olihan täällä.

Annetun neuvon perusteella olen nyt ottanut tuon IP Flood Detection asetuksen pois päältä. Tämä ei auttanut, mutta keskustelujen perusteella laitteen firmwaren päivitys on näemmä auttanut.

Voiko päivityksen hakea jostain?

Kiitokset etukäteen.

82 kommenttia

Juu elikkäs saisko uutta firmwarea tulemaan? Kiitoksia.
Hei Famatic,

Päivitystä laitettu tulemaan modeemillesi.
Täällä olis samaisella laitteella pätkintä ongelma ilmennyt.
Voisitte laittaa sitä päivitystä tulemaan.

Kiitos!

JK: kumma et annatte sellaisen modeemin jota ei edes teidän Sonera avustaja tue.
Itse tarvitsisin myös tämän Firmware päivityksen.
Hei matser ja Weillor,

Modeemeille laitettu päivitystä tulemaan.
Jep

Tänään tuli toimitus perille, nyt kironnut tämän kanssa koko päivän, ja näköjään yönkin. Saatteko päivitettyä tuon jos annan mac-osoitteen, asiakasnumeroa kun en tiedä.

-Miika
Hei mkt,

Päivitys voidaan laitta CM MAC osoitteen perusteella. Mutta olisiko sinulla tilausnumero tiedossasi tai onko sinulla matkapuhelinliittymää meiltä? Jos jompikumpi löytyy, niin voisit laittaa tuon tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Jos lisäilet matkapuhelin numeron, niin lisää se ilman ensimmäistä nollaa.

Vastaa