Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ojalte_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Cisco 3825 pätkii

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
Nettiyhteyden katkeillessa pari kertaa tunnissa viimeisen parin viikon aikana lähdin katsomaan onko muilla samaa ongelmaa. Ja olihan täällä.

Annetun neuvon perusteella olen nyt ottanut tuon IP Flood Detection asetuksen pois päältä. Tämä ei auttanut, mutta keskustelujen perusteella laitteen firmwaren päivitys on näemmä auttanut.

Voiko päivityksen hakea jostain?

Kiitokset etukäteen.
82 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Ojalte,

Laitoin päivitystä tulemaan modeemillesi. Sen pitäisi tulla parin tunnin sisällä laittelle.

Päivityksen jälkeen ota palomuuri taas pois käytöstä.

1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Disable
5. Poista täppä Block IP Flood Detection-kohdasta.
6. Paina Save settings
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
suniversum_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi. Olisiko mahdollista saada päivitys mullekin.
Vai pitääkö soittaa johonkit tms.
Nyt on käynyt yhteys pätkimään. Välillä pysyy päällä 2-3 tuntiakin mutta välillä pätkäisee puolen tunnin välein. Pätkäisy ei ole pitkä mutta nettipelaamista haittaa aivan liian paljon.
Olen nyt ottanut tuon IP Flood Detection asetuksen pois päältä. Tämä ei auttanut vikailmoituksen olen tehnyt.
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei suniversum

Modeemin ohjelmisto on jo päivitetty vikailmoituksella. Päivitys on laitettu pari tuntia sitten. Vieläkö yhteys pätkii?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
ojalte_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
Kiitokset avusta. Päivitys auttoi eikä yhteyden katkeamista ole enää esiintynyt.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Ojalte,

Hieno juttu että ongelma ratkesi päivityksellä. Mukavaa surffailua ja kesää!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
vappuaspi_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moro
Saisiko tännekkin päivitystä.
Otin tuon IP Flood Detection asetuksen pois päältä.
Ei auttanut,pätkii edelleen vähänväliä.

t.Vappu
arhol-22_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Aivan sama homma täälläkin, tosin en pääse modeemia conffaamaan. Pitääkö modeemi asettaa tehdas asetuksille vai mitä että pääsis sisälle tohon conffaus sivulle. Pätkii muuten tota kaapeli TV liittymääkin. Nyt on ollut puolitoista tuntia nurin. Alkaa menee hermo jos tämä on samanlaista kuin Elisalla. Tunnin sisään voi pudota langoilta 5-6 kertaan, TV:n pätkiminen on tapahtunut ilta 11 ja yö 3 välillä. Aamulla toiminut kun avannut telkkarin, soneralla varmaan luullaan että yöllä ei katsella telkkaria.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Vappuaspi,

Päivitystä laitettu modeemillesi tulemaan.

Päivityksen jälkeen kannattaa käydä palomuuri kytkemässä taas pois.

1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Disable
5. Poista täppä Block IP Flood Detection-kohdasta.
6. Paina Save settings

Jos yhteys pätkii edelleen niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Arhol-22,

Mikäli sinulla pätkii Kaapeli-TV:kin, niin suosittelisin olemaan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Jos et pääse modeemin hallintapaneeliin käsiksi niin kokeile palauttaa modeemin tehdasasetukset. Osoitteella 192.168.0.1 sinun pitäisi päästä laitteeseen käsiksi.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut