Cisco EPC3825 ei toimi - firmware päivitystä

  • 11 December 2014
  • 89 kommenttia
  • 45 katselukertaa

Hei,

Lokakuussa avattu liittymä on pätkinyt alusta asti jatkuvasti, mutta asian selvitys on jäänyt kun netti on ollut sopivasti toimimaton aina kun asiaan olisi ollut aikaa perehtyä. Modeemi siis reboottailee jatkuvasti, ja ilmeisesti ongelma on tässä mallissa enemmän kuin yleinen. Kuitenkin foorumeiden perusteella joillakin on auttanut tuo Firmware update + firewall disable, joten voisitteko puskea tähänkin laitteeseen uuden firmiksen? Nykyinen epc3825-v302r12901-100201c ei ilmeisesti ole uusin.

Asiakasnumeron vissiin tukihenkilöt näkee tilin tiedoista? Sonera tunnukset on myös samalla käyttäjänimellä.

89 kommenttia

Hei SD89,

Modeemille laitettu ohjelmistopäivitystä tulemaan.
Auttaisikohan tuo modeemin ohjelmistopäivitys minuakin kun nyt on pari viimeistä päivää yhteys katkeillut lähes kellontarkasti kerran tunnissa?
Sula kirjoitti:
Auttaisikohan tuo modeemin ohjelmistopäivitys minuakin kun nyt on pari viimeistä päivää yhteys katkeillut lähes kellontarkasti kerran tunnissa?




Uskoisin... Itsellä nyt kerran vain koko päivän aikana pätkässy päivityksen jälkeen
Hei Sula,

Laitoin päivityspyyntöä eteenpäin.
Hei

Voisinko minäkin saada tuon Firmware päivityksen, yhteys pätkii.

Terv. Tom
Hei tomlin,

Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voidaan laittaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Hei. Asiakasnumero on nyt listätty. Terv. Tom
Hei tomlin,

Tein päivityspyynnön laitteellesi ja saat siitä vielä kuittauksen txt-viestillä kun se on tehty asiakastiedoissasi olevaan numeroon.
Moi!

Netti pätkii jatkuvasti elikkäs olisiko mahdollista saada päivitystä tulemaan?
Hei jespojal,

Laitoin asiastasi päivityspyynnön eteenpäin!
Netti pätkii saisinko päivityksen? Kiitos etukäteen.
Hei kuruka-10,

Välitin päivityspyyntösi eteenpäin!
Hei!

Voisinko minäkin saada tuon päivityksen, jos se auttaisi tähän netin pätkimiseen.
Kiitoksia jo etukäteen!
Hei JanSak,

Laitoin päivityspyynnön tästä eteenpäin.
Täällä tuntuu olevan samat pätkimisongelmat tuon Ciscon kanssa, joten saisko yhden firmis-päivityksen tännekin, kiitos!
Hei -DimeBag-,

Välitin päivityspyynnön eteenpäin! Saat kuittauksen txt-viestillä kun homma OK.
Yhteys pätkii ja modeemi kaatuilee, saisiko firmis päivityksen tännekin jos vaikka auttaisi?
Sama juttu täällä. Päivitetty viimeksi joskus syksyllä, nyt ruvennut taas tökkimään.
noin 5-10minuuttia ja poikki... tätä on ollut taas viikon verran, onneksi on noita ostettuja palveluita mitä on ilo käyttää kun yhteydet on mitä on.
Hei,
laskun nroa ei ole mistään saatavissa tuonne rekisteröintiin kun laskuarkiston pikalinkki vaatii kirjautumaan vaikka on jo kirjautuneena???

No, jospa tämä tästä menis jonnekin ja saisi tuo ciscon vörkkimään? Vasteaika lähentelee yhtä sekuntia. siis, 600 - 1000 ms! Voisko sille jotain tehdä? Anroidit parkuu jatkuvasti 'epävakaa internet -yhteys'.

P_t_y
Täällä myös pätkimisongelmaa tuon kyseisen kaapelimodeemin kanssa. Olisiko mahdollista saada fw-päivitys modeemiin?
Montakohan päivää tuota päivitystä pitää odotella!!!
Hei JeeRock,

Päivityspyyntösi on tällä hetkellä käsittelyssä.


Hei Chride,

Päivityspyyntö laitettu eteenpäin.


Hei JayL,

Ohjelmisto on päivitetty jo modeemiisi.


Hei Pytky,

Laskuarkistoon tarvitset Sonera Tunnuksen ja liittymä on oltava nimissäsi, jotta pääset laskuja tarkistamaan. Sonera Tunnuksen pääset luomaan pankkitunnistautumisen kautta.
Saisinko yhden kappaleen firmware päivitystä myös minun laitteeseeni, kiitos hurjasti.
Hei PAPPES,

Laitettiin päivityspyyntöä menemään.

Vastaa