Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Larha_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Cisco EPC3825 pätkii... Eka ilmoitus 8.12.12 jatkuu...

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei apinat,

johtuuko pätkiminen ******** modeemista vai mistä?


Palomuurit sun muut otettu pois käytöstä yms. ******, eikä auta pätkimiseen...

Eilen tuli telkkarista soneran laajakaistamainos ja nauroin melkein kuset housuun kun mainostettiin pätkimättömyyttä.

Aiemmin oli 10/2 ja thompsonin modeemi, ei pätkiny.

Tammiterveisin: Tuomo T
31 vastausta
Larha_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Taas alko viimeviikolla pätkimään tämä yhteys, alakaa taas käämi palamaan.

Viimeksi kun saatiin kuntoon luvattiin jo antaa hyvitystä, mutta ******. Nyt pyydettiin ottamaan laskutukseen yhteyttä kun seuraavankerran alkaa yhteys pelata siedettävästi.

Nopeuskaan ei ole ollut lähelläkään luvattua...
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Larha

Harmi että yhteys on alkanut pätkimään jälleen. Oletko ollut yhteydessä pätkimisestä Vikapalveluumme? Pätkimisestä pitää jättää vikailmoitus. Ongelma tuntuu olevan toistuvaa. Kyse ei välttämättä ole samasta ongelmasta kuin aikaisemmin. Hyvitysasiat kannattaa katsoa kuntoon sitten, kun yhteys on saatu taas toimimaan. Ota siis yhteyttä Vikapalveluumme niin tutkitaan asiaa uudelleen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
teekki_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Samat vaivat täälläkin. Viikon ollut 100/5 liittymä ja nyt jo harmittaa kun tuli tähän sotkeennuttua... 😕 Vikailmoitusta koitettu tehdä puhelimitse, mutta ei ollut aikaa jonottaa riittävän kauan. Tein sitten netin kautta ilmoituksen ja saa nähdä kauanko kestää. Kaikki mahdollinen on jo itse tehty ja toiveissa on että uudemmasta firmwaresta olisi apua kun vaan sen saisi...
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei teekki

Vastasin sinulle jo toisessa ketjussa, mutta kertaus on opintojen äiti!

Pistin päivityksen tosiaan tulemaan. Pätkimistä näkyy kohtalaisen reilusti. Hyvä että olet pistänyt ilmoituksen tulemaan. Meiltä ollaan sinuun yhteydessä, jos kaipaamme vikailmoitukselle lisätietoja.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
teekki_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitoksia! Katsellaan illemmalla, että oliko tuosta apua. 🙂
teekki_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 31 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
No niin kyllähän tuo päivitys selkeesti auttoi, kun kesti kuitenkin jo yli 4 tuntia netti päällä, kunnes sitten pätkäisi. Nyt katko kesti pitemmän aikaa ja tuona aikana boottasin modeemin kertaalleen ja perään vielä resettiä. Yhteys palasi n.10 minuutin kuluttua.

Vielä kun tuossa uudessa firmiksessä ois ollut mahdollisuus laittaa modeemi siltaavaksi, niin näyttäs jo vähän paremmalta. Tuntuu tuo Ciscon WLAN olevan sitä tasoa, että ois kiva saada erillinen wlan-reititin tuohon modeemin perään, niin pääsis täysiin vauhteihin...
Widiar_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Rovaniemellä saman Ciscon reitittimen kanssa ja tilanne juuri sama.. firmwaren päivitys auttoi hieman, mutta edelleen varsinkin myöhään illalla sekä aamulla alkaa tämä jäätävä pätkiminen; DNS serveri hukkuu 5-15min välein ja on randomisti tavoittamattomissa sen 5-10 minuuttia. Joskus flushdns, resetointi yms. auttaa ja joskus ei.. palaa itsekseen linjalle kun palaa.

Ilmeisesti pistetään taas uutta vikailmoa, mutta kuten täällä on moni jo todennut, Soneran olisi syytä käydä vakavaa keskustelua Ciscon poikien kanssa ja vaihtaa eri malliin tai eri firman modeemiin kokonaan. Tuskin menee Soneran laskuun, jos Cisco ei saa softaansa/rautaansa kuntoon.
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Widiar

Widiar kirjoitti:
Ilmeisesti pistetään taas uutta vikailmoa, mutta kuten täällä on moni jo todennut, Soneran olisi syytä käydä vakavaa keskustelua Ciscon poikien kanssa ja vaihtaa eri malliin tai eri firman modeemiin kokonaan. Tuskin menee Soneran laskuun, jos Cisco ei saa softaansa/rautaansa kuntoon.


Ciscon modeemin softaa pyritään kehittämään kokoajan. Valitettavasti softan kehitys ottaa oman aikansa. Tottakai yhteyden pitäisi toimia vakaasti. Hyvä että olet jättänyt pätkimisestä vikailmoituksen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Artturiii_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve. Asun kerrostalossa ja meillä on tuo soneran 100mbit/s laajakaista. Ongelmana on se, että noin tunnin välein nettini kaatuu ja se ärsyttää ihan helv****ti... Pelaamisesta ei tule yhtään mitään kun yhtäkkiä nettiyhteys pätkäisee ja pelaaminen loppuu siihen. Olen lukenut näitä keskustelupalstoja ja olen tehnyt havainnon, että muitakin Ciscon EPC 3825 modeemin omistajilla on täysin samanlaisia oireita. Muuten yhteydessä ei ole mitään vikaa, pingi on matala ja yhteys toimii moitteettomasti. Kävin Soneran liikkeessä kysymässä neuvoa ja he lupasivat kokeilla modeemin toimivuutta siellä liikkeessä. Kun olin hakemassa modeemia huomasin että pussia ei oltu edes avattu ja myyjä tokaisi siihen että "ei myö voija mitää raporttia antaa, jos se meillä toimii ni se pitäs toimii siullakin. Voitha sie vikatukee soittaa." Että semmosta, minun puolesta voisitte heittää nuo EPC3825 modeemit roskiin.
T. vihainen soneralle
jiiwee
Vakiokalustoa ☆
  • 3 custom-general.kudos
  • 171 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Arttu- kirjoitti:
Hei Widiar
Ciscon modeemin softaa pyritään kehittämään kokoajan.


Mihin Arttu pohjaat väitteesi vai oliko vain yleisluonteinen toteamus? Ja kukahan tätä mahdollisesti kehitäisi, operaattori itse omia lisäyksiään vai Cisco kenties? Veikkaan että ei kyllä kiinnosta kumpaakaan, kun uusinkin versio on vuodelta 2011. Syytä toki olisi (jos nyt softalla mitään tehtävissä), ja valituksethan ei tästä mallista koske pelkästään Soneraa.
Tämän osion uusimmat keskustelut