Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Larha_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Cisco EPC3825 pätkii... Eka ilmoitus 8.12.12 jatkuu...

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei apinat,

johtuuko pätkiminen ******** modeemista vai mistä?


Palomuurit sun muut otettu pois käytöstä yms. ******, eikä auta pätkimiseen...

Eilen tuli telkkarista soneran laajakaistamainos ja nauroin melkein kuset housuun kun mainostettiin pätkimättömyyttä.

Aiemmin oli 10/2 ja thompsonin modeemi, ei pätkiny.

Tammiterveisin: Tuomo T
31 vastausta
pupona_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 94 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Arttu- kirjoitti:

Pistin päivityksen tosiaan tulemaan. Pätkimistä näkyy kohtalaisen reilusti. Hyvä että olet pistänyt ilmoituksen tulemaan. Meiltä ollaan sinuun yhteydessä, jos kaipaamme vikailmoitukselle lisätietoja.


Miksi te toimitatte asiakkaille vanhalla firmware -versiolla olevaa rautaa, ja miksei noita päivityksiä ajeta oletusarvoisesti kaikille asiakkaille jos kerran tiedätte että ohjelmisto on viallista ja päivityksen pitäisi se korjata?

Miksi Sonera myy asiakkaille viallisia laitteita, jotka eivät toimi oikein oletusasetuksillansa tai ilman ohjelmistopäivitystä (tai päivtyksestä huolimatta)?

Eikö tässä olisi syytä ottaa jo mallia autonvalmistajista ja tehdä kunnollinen takaisinkutsukampanja; toimittaisitte nuo valuvialliset Ciscot takaisin valmistajille ja pelastaisitte edes vähän kasvoistanne kuluttajien suuntaan laittamalla jonkin toimivan laitteen tilalle?

Luulisi ettei kokonaistaloudellisestikaan ole kovinkaan kannattavaa jos teillä on tekninen tuki koko ajan työllistettynä asiakkaiden ongelmia ratkomassa ja firmiksiä päivittämässä, ellette sitten onnistu kaatamaan näitä asiakkaiden niskaan sadan euron suojelurahoja perimällä..

Se on muuten aika hyvä uhkaväline, pitää varmasti monet asiakkaat hiljaisina kärsimässä pätkivästä yhteydestä; "Entä jos tämä onkin meidän päässä tämä vika ja korjaaminen maksaakin satasen?"

Hyvin nopeasti Sonera taas muistuttaa miksi teidän palveluista olen vuosien ajan yrittänyt erossa pysyä.

Ikävä kyllä.
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
pupona kirjoitti:
[quote="Arttu-":3doi02cp]
Pistin päivityksen tosiaan tulemaan. Pätkimistä näkyy kohtalaisen reilusti. Hyvä että olet pistänyt ilmoituksen tulemaan. Meiltä ollaan sinuun yhteydessä, jos kaipaamme vikailmoitukselle lisätietoja.


Miksi te toimitatte asiakkaille vanhalla firmware -versiolla olevaa rautaa, ja miksei noita päivityksiä ajeta oletusarvoisesti kaikille asiakkaille jos kerran tiedätte että ohjelmisto on viallista ja päivityksen pitäisi se korjata?

Miksi Sonera myy asiakkaille viallisia laitteita, jotka eivät toimi oikein oletusasetuksillansa tai ilman ohjelmistopäivitystä (tai päivtyksestä huolimatta)?[/quote:3doi02cp]

Osassa meidän laitteissa saattaa olla vanhempi ohjelmisto. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että jokaisella Ciscon EPC3825 modeemin käyttäjällä on ongelmaa. Osalla asiakkaista laite toimii moitteetta. Ohjelmiston päivitys ja asetusten muokkaus on korjauskeino.

Arttu- kirjoitti:

Luulisi ettei kokonaistaloudellisestikaan ole kovinkaan kannattavaa jos teillä on tekninen tuki koko ajan työllistettynä asiakkaiden ongelmia ratkomassa ja firmiksiä päivittämässä, ellette sitten onnistu kaatamaan näitä asiakkaiden niskaan sadan euron suojelurahoja perimällä..

Se on muuten aika hyvä uhkaväline, pitää varmasti monet asiakkaat hiljaisina kärsimässä pätkivästä yhteydestä; "Entä jos tämä onkin meidän päässä tämä vika ja korjaaminen maksaakin satasen?"


99e maksua ei ole tarkoitus pelotella ketään. Pätkimis ongelmat ovat monesti melko haastavia ratkaista. Vikapalvelumme pystyy hieman tulkitsemaan voiko vika jäädä modeemiin, tietokoneeseen tai linjaan. Aina tämä ei tietenkään ole mahdollista. Siksi joskus toisen modeemin testaaminen voi olla hyvä ja helpoin ratkaisu. Ensimmäisenä kuitenkin kokeillaan päivittää modeemi, koska siitä on havaittu olevan apua. Aina kun yhteyden kanssa tulee ongelmia, siitä kannattaa olla yhteydessä Vikapalveluumme esim. Omien sivujen kautta, niin me otamme yhteyttä sinuun. Pystymme tutkimaan hieman, mistä ongelma voisi johtua ja antaa ohjeita sen mukaan. Osaan ongelmista löytyy korjaus suoraan.

Harmi että ongelmat ovat alkaneet heti alussa. Vastasinkin sinulle jo toiseen ketjuun. Kokeillaan firmwaren päivitystä ensin. Jos siitä ei ole apua niin sinun kannattaa tehdä asiasta vikailmoitus.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut