Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
dondi_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Cisco EPC3825 pätkii

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Minulla on 100/5 ja boxina Cisco EPC3825.

Firmiksenä:
Firmware Name: epc3825-v302r125533-110811c.bin
Firmware Build Time: Aug 11 18:20:51 2011

Nyt on alkanut suoraan sanottuna jo kyllästyttämään tämä pätkiminen mitä tulee. Pelaamisesta ym. ei tule yhtään mitään.

Välillä yhteys saattaa toimia pidemmänkin aikaa tai sitten se saattaa käydä ylhäällä, jonka jälkeen pätkästä uudestaan. Yhteen vaiheeseen toimi moitteettomasti jopa pitemmän aikaa, mutta nyt hermot alkaa jo mennä kun yhteys ei toimi kunnolla.

Tämänkin päivän aikana pätkimisiä on tapahtunut lukemattomia kertoja.

Pingit ja yhteysnopeus sen toimiessa pysyvät hyvinä.

Vikatiedotteissa, häiriökartassa tai suunnitelluissa huoltokatkoissa ei ole kuitenkaan mitään tiedotetta, joka koskisi aluettani.
17 vastausta
MikaS_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Et tosiaan ole yksin ciscon ja soneran ongelmien kanssa. Arvaappa harmittaako kun perheellisenä muutenkin on vähän aikaa pelailla ja kun vihdoin on omaa aikaa niin pätkiikö modeemi/netti??? No tottakai se pätkii!! On tämä hienoa ja kyllä olen laittanut vikailmoitusta kehiin... Ja ei ole palomuuri päällä modeemissa, kun se oli päällä se ei toiminut pätkän vertaa.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei MikaS,

Vieläkö yhteys on pätkinyt? Tarkistin juuri että modeemisi on ollut linjoilla hieman yli viisi päivää.

Varmistathan vielä että palomuuri on modeemista pois päältä. Lisäksi voisit ottaa Block IP Flood detection asetuksen pois päältä.

1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall.
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Disable.
5. Poista täppä Block IP Flood Detection-kohdasta.
6. Paina Save settings
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
dondi_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Taas se alkoi, reilun tunnin sisään netti käynyt alhaalla n. 15 kertaa. Välillä 10sec, välillä pitempään.

Kyllähän tämä jo reilun kuukauden toimikin!
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Dondi,

Rovaniemen alueella tehdään Kaapeli-TV verkossa huoltotöitä ja katkokset voivat mahdollisesti johtua tästä. Sivuiltamme löytyy tiedoita asiaan liittyen.

Sonera modernisoi kaapeli-tv-verkkoa Rovaniemellä 15.4.2013 alkaen.

Huoltotöitä tehdään kolmen viikon ajan Saarenkylän, Kuusamontien ja Vaaralan alueilla alkaen 15.4.2013. Kaapeli-tv-palvelussa saattaa esiintyä katkoksia arkipäivisin klo 9–16.30. Kaapeli-tv-verkon modernisointi mahdollistaa kaapelitalouksille entistä laajemman tv-tarjonnan ja Soneran kaapelilaajakaistayhteyden saatavuuden tämän vuoden aikana.

Muista katkoksista ilmoitetaan myöhemmin.

Pahoittelemme huoltotöistä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Sonera Asiakaspalvelu


Varmistathan myös että olet kytkenyt modeemin palomuuri on kytketty pois päältä.

1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Disable
5. Ota Block IP flood detection pois päältä
6. Paina Save settings

Jos noita katkoksia esiintyy vielä klo 16:30 jälkeenkin niin kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
dondi_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ajattelin, että en asu lähelläkään noita alueita, niin ne eivät koskisi ongelmaani.

Jätin tuossa hetki sitten jo vikailmoituksen, kun en huomannut edellistä kirjoitustasi sitä ennen.

Tällä hetkellä netti on jo toiminut hyvin ja oikealla nopeudella. Miten jos netti nyt alkaakin toimia moitteettomasti, miten poistan vikailmoituksen, jonka tein netissä?
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Dondi,

Ja jos näyttää siltä että ongelma onkin jo poistunut, niin vikailmoituksen voi tarvittaessa perua esim. soittamalla vikapalveluumme. Tarvittaessa voin tätäkin kautta laittaa perumisesta tiedon.

Jätitkö vikailmoituksen soittamalla vai palvelupyyntönä?

Vikailmoituksesta ei varmaan tässä tapauksessa ole kuitenkaan haittaa. Voimme ainankin tarkistaa yhteyden tämänhetkisen tilanteen ja tarkistaa olisivatko katkot voineet liittyä muutostöihin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
dondi_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jätin vikailmoituksen "Omien sivujen" kautta silloinkun netti toimi.

Nyt pari kertaa ollu pienempiä kaatumisia, mutta muuten pelannu ihan jees.

Edit:

Nyt toimii jälleen hyvin, joten vikailmoitukseni voi poistaa.
Larha_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terveppä terve!

Me asumme Rovaniemellä 3kaupunginosan alueella, ja meilläkin pätkii netti, juts tuo viimesenjälkeen huippu modeemi.

Koittakaa äkkiä saaha kuntoon, ettei käy niinkuin jenkeissä.
Tämän osion uusimmat keskustelut