Data perusliittymaan?

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Miten Sonera perusliittyman Datan saa toimimaan ilman puhelupakettia - vai saako?
Tarvitsen dataa ulkomailla, mutta ei toimi, En ole varma onko asetusongelma vai liittymaongelma;
olen olettanut etta perusliittymassa data toimisi, laskutus kulutuksen mukaan, mutta en varma.

eli osaakohan kukaan sanoa pitaisiko tuon toimia, ja jos, niin miten aktivoida data perusliittymaan?

3 kommenttia

Sonera Perus -liittymä
Voit yhdistää liittymään lisäpalveluna myös Perusnetti-palvelun. Tällöin vältyt yllättäviltä nettikäytön kustannuksilta, sillä rajana on päiväkohtainen maksimiveloitus, jota kustannukset eivät voi ylittää. Ilman Perusnetti-palvelua liittymällä ei voi käyttää nettiä.
Netin käyttöön on aktivoitava lisäpalvelu Perusnetti, jonka käyttö maksaa 0,80 € / alkava tunti ja enintään 1,90 €/päivä.


Ulkomaan hinnat sitten selvittelet itse matkasuunnitelmiesi mukaan.
kiitos vastauksesta...sonera sivujen kautta ei tuollaista naemma voi tehda, sanoo vaan etta "nykyista
liittymaa ei voi enaa paivitta" ja pitais muka ostaa puhepaketti (josta ei ole mitaan hyotya kun ei toimi ulkomailla) jos haluaa tehda muutoksia. Pitaisi varmaan soitella sonera tukeen, mutta sinne
soitteleminen ulkomailta maksanee muutaman kympin kun ne ei kuitenkaan vastaa vaan laittaa jonoon
epamaaraiseksi ajaksi.

eli lienee niin etta minunlaiseni asiakkaan raha ei kelpaa...

--------------

JoSi kirjoitti:
Sonera Perus -liittymä
Voit yhdistää liittymään lisäpalveluna myös Perusnetti-palvelun. Tällöin vältyt yllättäviltä nettikäytön kustannuksilta, sillä rajana on päiväkohtainen maksimiveloitus, jota kustannukset eivät voi ylittää. Ilman Perusnetti-palvelua liittymällä ei voi käyttää nettiä.
Netin käyttöön on aktivoitava lisäpalvelu Perusnetti, jonka käyttö maksaa 0,80 € / alkava tunti ja enintään 1,90 €/päivä.


Ulkomaan hinnat sitten selvittelet itse matkasuunnitelmiesi mukaan.
Juu ei... kuten asiantunteva myyjä kysymyksiin vastaa. :)

Kopioin edellisen postaukseni suoraan Soneran verkkosivuilta, joiden mahdollisista virheistä ja epäselvyyksistä en ota vastuuta...
Tarkempaa tietoa ei ole kuin tämä
Tutustu ja osta
Sopiva Minulle
Puheliittymät ja sieltä alhaalta Sonera Perus
Tarkat tiedot

Linkki tarjoaa Suurenmoista, mutta alhaalta löydät Soneran PerusSuomalaisen, jonka päivitysongelmiin en voi tarjota tämän enempää apua.... Ei taidot riitä.

Vastaa