Digiboksi ei tallenna

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Otettiin viime viikolla Koti-TV palvelun käyttöön. Jostain syystä emme pysty tallentamaan ohjemia, vaikka boksi onkin tallentava. Saan ilmoituksen "Tallentaaksesi ohjelmia tarvitset tallennuspalvelun. Ota yhteyttä asiakaspalveluun". Sillä ei ole merkitystä painanko rec-nappia ohjelmavalikossa vai katsellessani jotakin lähetystä. Laitoin vikailmoituksen tästä pari päivää sitten, mitään ei ole kuulunut?

1 kommentti

Kyseinen ongelma Koti TV:n tallennuksessa on vain Vikapalvelun kautta korjattavissa, joten vikailmoituksen tekemisen jälkeen ei voi muuta kuin odottaa että asia on saatu kuntoon. Jokaisella Koti TV - liittymällä on verkon puolella omat määrityksensä ja jotenkin kyseinen vika liittyy niihin.

Vastaa