Discovery ajoittain pikselimössöä Tampereella

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Parin-kolmen päivän ajan Discovery ollut ajoittain pikselimössöä, eli täyttä mosiikkia.

Ei ole tilanne muuttunut miksikään muutamassa päivässä ja muut kanavat ovat ok.

-J-

7 kommenttia

Hei jankro!

Varmistaisin vielä, että toimivatko Animal Planet ja BBC Entertainment -kanavat normaalisti? Kysyn tätä vian kartoittamisen takia, koska nämä Surf-paketista löytyvät kanavat toimivat samalla taajudella kuin Discovery Channel.

Suosittelen aivan ensimmäiseksi tutustumista ohjeisiin ja vinkkeihin kaapeli TV:n ongelmatilanteissa.

Mikäli em. ohjeistakaan ei ole apua, kannattaa ottaa yhteyttä Tekniseen Asiakaspalveluumme.

Toivottavasti ongelma saadaan pian ratkaistua!
Näyttäisivät olevan ok, tosin en aktiivisesti ole niitä seurannut, kun ne eivät meillä kuulu katsottaviin kanaviin.

-J-
Ok, jos olet lisäksi testannut ohjeiden mukaan, ettei ongelmaa saa kotikonstein ratkaistua, kannattaa tosiaan tehdä vikailmoitus asiasta.
Kts:

http://www.aamulehti.fi/Pirkanmaa/11947 ... llasi.html

Tässä todennäköinen syy.

-J-
Hei Jankro

Jos tuo ongelma jatkuu edelleen niin sinun kannattaa olla yhteydessä vikapalveluun, niin ongelmaa voidaan selvittää.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Nyt on aikalailla kaikki kanavat pikselimössöä ja katselukelvotonta!

History, Discoveryt, MTV Finland, National Geographic, jne, jne....
Kaikilla kämpän boxeilla sama ongelma!
Mukava sunnuntai-ilta!!

-J-

Niin ja vikailmoitus tehty, vaan ei auta sunnuntaina...
Sonera ei tainut tähän(kään) pikselöitymiseen antaa mitään syytä saati pahoitellut. 😉

Verkkopuolen asentaja soitti tämän tiimoilta ja kertoili verkossa olleen jonkun palikan solmussa.

Kehitysidea Sonera, ei maksa mitään. Laittakaa kaapeliverkon tilaseuranta johonkin osoitteeseen seurattavaksi. Mitä sitä piilottelemaan ja selittelemään, jos räkistä hajoaa komponettia. Ihan normaalia kulutustavaraa ne on. Ei tarvitsisi aina ihmetellä ja kuluttaa aikaansa selvittelemällä asiakkaiden laitetasoilta sitä vikaa. Itseasiassa kännykkään saa laittaa vikatiedotteita tulemaan, myös näistä epämääräistä ja epäilyistä vioista.

Vastaa