E-laskutus

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

E-laskutus ihan ok mutta mielenkiintoinen ongelma Soneran toimesta (asiakaspalelusta kerrottiin näin)

Laitoin omat laskut pankin sivuilta ok mutta koska maksan aina kaikki laskut perheessä tililtäni laitoin siis vaimoni puhelinlaskun myös e-laskuksi. Tämä ei kuullemma ole mahdollista !!!!!!!!??????????? eli en siis voi tilata vaimon e-laskua omaan verkkopankkiini, mistä tämä jäykkä/jyrkkä sääntö tullut? Olisi joustavaa koska maksan kaikki laskut, voisin maksaa myös vaimoni puhelinlaskun. [u:2dg2alap]Pitääkö tämä yksi ainoa lasku laittaa nyt vaimon verkkopankkiin?[/u:2dg2alap] Minähän vastaan että lasku tulee maksetuksi. Lisäksi tästä ei kerrottu mistään joten vaimon heinäkuun laskussa oli 2,90€ veloitus paperilaskusta?!!!! vaikka olin pankin sivuillani laittanut jo 27.5 jo vaihdon e-laskuksi.

Tässä ei pitäisi olla mitään ongelmaa kunhan laskut tulee maksettua.Varsinkin kun toi paperimaksut tulee tosikalliiksi eli tavallaan "pakotettiin" vaihtamaan e-laskuksi Soneran asiakas jo vuodesta1997

4 kommenttia

Hei tikkakei!

Tuo e-Laskun kytkentä pitäisi kyllä onnistua myös sinun omasta verkkopankistasi vaikka kyseessä on vaimosi matkapuhelinlasku, kunhan vain syötät kytkentävaiheessa tarvittavat tiedot tuosta vaimosi matkapuhelinlaskusta.

Tarkemmat pankkikohtaiset ohjeet e-Laskun kytkemiseksi löydät oheisen linkin kautta: http://www.sonera.fi/asiakastuki/laskut ... sku/elasku

Paperilaskun hintamuutoksesta olemme tiedottaneet asiakkaitamme touko-kesäkuun aikana. Tiedotteen voit käydä lukemassa täältä.
Siis soitin maanantaina asiakastukeen siellä oleva neuvoja sanoi kokeile uudestaan kytkeä vaimon e-lasku minun verkkopankkiin ja kysele parinpäivän kuluttua uudestaan. Soitin eilen 27.07 ja nyt toinen neuvoja sanoi että, minun ei ole mahdollista kytkeä minun verkkopankkiin vaimoni e-laskuja? eli kuka nyt on oikeassa? Kaksi puolesta yksi vastaan.

Siis jo toukokuussa 27.5 laitoin jo verkkopankkiin ohjeiden mukaan vaimon e-laskuksi verkkopankkiin eli viimeisenlaskun viitenumeron ja puhelinnumeron ei onnistunut liitäminen ei näkynyt teillä, kun maanantaina soittelin? Omat laskuni mitkä toukokuussa laitoin kaikki onnistui hyvin.
Olen tehnyt maanantaina uudestaan vaimoni e-laskusta Nordean pankkiin pyynnön näkyykö teillä?
Sähköpostiosoitteestani / asiakasnumero perusteella varmaan löydätte tietoni?
Kaivoin vielä laskun numeron minkä kytkin Nordea sivuilla maanantaina
11329417661 Kiitos etukäteen jos saisi tietoa.
tikkakei: Näyttää siltä että tuo e-Laskun kytkentä on onnistunut ja se on voimassa tuolla vaimosi matkapuhelinliittymällä. Seuraava lasku on näin ollen menossa suoraan verkkopankkiin.
Uusi lasku tulossa 113344212920(viitenumero) ja taas veloitetaan paperilaskua ilmeisesti eli ei toimikkaan E-laskuna (laskun n:o11334421292)
Joutunut jo kahdesti maksamaan paperilaskun eli palautusta odotan nyt

Pankin sivuilta katsoin poistunut pyyntö ilmeisesti teidän toimesta eli mitä Vaasaassa touhutaan kun ei onnistu millään???????!!!!!!!!!!!

Laitan nyt tämänkin uudestaan pankin sivuille ja kertokaa laskutukseen jotta eivät poista sitä kuten arvelen heidän tekevän?

Vastaa