Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jankro_
Vakiokalustoa ☆☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 379 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

EPG ei päivity (tyhjä paitsi kellonajat)?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Boxi Topfield 5100 PVRc 5100 HDMI.

- Firmis päivitetty
- Tehdasasetukset palautettu + kanavat haettu
- Palveluluettelo tyhjennetty

EPG ei täyty, suurimmassa osassa kanavia (Surf) on vain kellonaika.
EPG uuddelleenhaku ja tietojen lukumäärä vain pomppii (esim. 3-50-140-290-140-290, jne), sama toistuu kaikilla EPG-puutteellisilla kanavilla.

Maanantaina (2.8) muuttui operaattori Elisa -> Sonera ja samalla ongelma alkoi!

-Jan
137 vastausta
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tiedossamme ei ole yleistä tai kyseiseen digiboxiin liittyvää EPG-vikaa Soneran kaapelitelevisioverkossa. Jos ongelmat alkoivat heti kaapelitelevisio-operaattorin vaihduttua eikä EPG toimi vieläkään, tee asiasta vikailmoitus Vikapalvelun numeroon 0206 90101 tai TV-palvelujen vikailmoituslomakkeella. Lomakkeen viimeisen sivun Lisätiedot-kenttään voit kirjoittaa ongelman oireista.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
jankro_
Vakiokalustoa ☆☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 379 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tilanne on pysynyt pääosin samana, paitsi kerran tuo EPG täyttyi kokonaan, mutta muutaman tunnin kuluttua alkoi ohjelmia tippua pois ja nyt on pääosin vain kellonajat.

-J-
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jos ongelma on yhä jatkunut, kannattaa jättää asiasta vikailmoitus edellisen viestimme ohjeilla.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
jankro_
Vakiokalustoa ☆☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 379 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Valitettavasti en kyllä aio istua puhelin korvalla yli 40 minuuttia jonossa, kuten automaattinne ilmoitti!

Vikailmoituslomakkeella on ainoastaan vaihtoehdot ei näy ja näkyy osittain, kumpikaan noista ei sovi vikaan, kaikki kanavat [u:12cfo64s]näkyvät[/u:12cfo64s] hyvin, mutta EPG tiedot eivät.

Joten ilmeisesti joudumme tästä kärsimään, kuten Soneran sähköpostin kirjaantumisongelman kanssa (yli 1,5v ja jatkuu edelleen).

Jan Kronlund
Dante_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Täällä on sama ongelma ja alkoi heti sen jälkeen kun operaattori vaihtui elisasta soneraksi. Tosin minulla ei näy edes kellonaikoja vaan joutuu odottelemaan minuutin verran ennenkuin mitään ohjelmia ja aikoja ilmestyy EPG:hen. Muutaman minuutin odottelun jälkeen tiedot ovat silti puuttelliset ja välistä puuttuu ohjelmia jne. Boksina on Procaster PVR-6101C.
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
jankro: Jos lomakkeen vaihtoehdot eivät sovi sinulla olevaan ongelmatilanteeseen, valitse ongelmaan mielestäsi parhaiten sopiva vaihtoehto ja kirjoita ongelmasta tarkempi kuvaus vikailmoituslomakkeen lisätiedot -kenttään.

Vikailmoituslomake tulee vikapalvelumme asiakasneuvojan käsittelyyn, joten asiakasneuvoja näkee lomakkeen lisätiedoista mistä ongelmassa on kyse. Voit halutessasi liittää lomakkeelle myös linkin tähän keskusteluun.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Dante: Olitko koittanut ongelman ratkaisuun vielä mitään toimenpiteitä? Kannattaa tarvittaessa koittaa ongelmassa vielä digiboksin sammuttamista hetkeksi aikaa ja laitteen tehdasasetuksiin palauttamista.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Dante_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Näyttää siltä että ongelmani ratkesi poistamalla kaikki ylimääräiset ja maksulliset kanavat (n. 150 kpl) kanavalistasta. Ehkä procasterin EPG koitti hakea kaikilta kanavilta tiedot samaan aikaan ja se jumitti koko EPG:n tai jotain sen tapaista.

Syy miksi minulla ylipäätään oli kaikki mahdolliset kanavat listassa oli se, että minulla oli ongelmia kanavakortin/kanavapakettien kanssa ja jouduin päivittäin palauttamaan tehdasasetukset ja hakemaan kanavat uudelleen enkä siis halunnut joka kerran jälkeen poistella ylimääräsiä kanavia 🙂
jankro_
Vakiokalustoa ☆☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 379 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Minulla ei vielä ongelma poistunut. Sain vain tekstiviestin vikapalvelulta, että joskus tätä sattuu, he eivät voi mitään, saattaa johtua Sonerasta riippumattomista syistä. Tuo nyt ei vaan auta minua yhtään!
EPG tiedot puuttuvat kanavilta:
-Discovery
-CNN
-Animal Planet
-SVT World
-Silver
-ESPN Europe ja America
-Travel Channel

-Jan
Tämän osion uusimmat keskustelut