Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jurkka74_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ea origin + sonera internet yhteys bugaa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei! olen törmännyt tälläiseen ongelmaa ja moni muukin muutaman päivän aikana EA origin palvel kautta ladattavien pelien kohdalla ettei ne suostu latautumaan varsinkaan sellaisilla jolla on soneran liittymä/laajakaista. en tiedä oletteko saanut ongelmasta jo palautetta mutta toivoisin että tarkastaisitte onko teidän ja ea origin palvelun välillä jotai rajotteita internet palvelussa jotka voisivat blocata yhteyden?. ongelma on ollut jo pitempäänkin kun kaksi päivää mutta nytkun battlefield 3 beta testaus alkoi 27.9 origin palvelun kautta niin virhe ilmoitukset EA:n foorumeilla ja muillakin foorumeilla lisääntyivät huomattavasti ja näyttää siltä ett kaikilla soneran asiakkailla suomessa on pääsääntoisesti tämä lataus ongelma! origin ohjelma ilmoittaa jatkuvasti lataus tilanteessa virhe 111 koodia ja pelin lataus ei onnistu ja ongelma koskee suurinta osaa ladattavista peleistä originin kautta ei vain bf 3 betaa. Ongelman pystyy mtös kiertään jollakin konsteilla kuulemma esim. käyttämällä toisen palvelun tarjoajan nettitikkua tai lataamalla pelin alun kännykän netti yhteydellä jos se ei ole soneran tarjoama palvelu!? toivoisin pikaista takistusta tähän ongelmaan jos palvelujenne välissä on jotain rajotteita kiitos!
31 vastausta
matuka_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Monilla on tämä sama ongelma ollut! TODELLA. Oikeasti yrittäkää jotenki korjata yms koska tämä on todella turhauttavaa.
Veikko_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 713 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Laitoin asiasta kyselyä eteenpäin, mutta mikäli ette ole vielä tehnyt asiasta vikailmoitusta tehkää sellainen omien sivujen kautta ja liittäkää esim. nuo Trace Route -tiedot lisätietoihin. Liittymäkohtaisia vikailmoituksia luultavimmin tarvitaan asian selvittelyssä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/ohjeet/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
V-max_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Onko tähän Ea origin ongelmaan tullu mitään uutta tietoa? Edelleen tulee virhe 111 ladattaessa originin sivulta bf3 betaa! Vikailmoitus tehty ja trace route lähetetty paripäivää sitten!!!!
V-max_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olisi hyvä saada soneralta informaatitota missä mennään tämän kyseisen Ea origin+sonera ongelman kanssa.Meitä on monta soneran asiakasta jotka käyttävät Ea originin palvelua!!!!!
Jabafara_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Minulla on myös sama ongelma. Odotin vastausta ea:lta viikon ja he kehottivat kääntymään operaattorin puoleen.

"Virhe on esiintynyt Suomessa vain niillä käyttäjillä, joiden Internet Palveluntarjoaja (ISP) on TeliaSonera. Virheen aiheuttaa ilmeisesti tapa jolla TeliaSonera hoitaa reitityksiään, joten EA:lla ei ole mahdollisuuksia puuttua tässä Beta testaus vaiheessa tuohon virheeseen. Ongelman saa poistumaan helpoiten lataamalla Beta version asennustiedot jostain muualta. Toinen, ei niin suositeltava tapa, on aloittaa lataus esim. jonkin muun firman nettitikulla, ja "lennossa" vaihtaa internet yhteyttä."

En pääse pelaamaan mitään pelejäni originin kautta. Onko minunkin tehtävä tästä virheilmoitus, vai onko vika yleisesti korjattavissa, että selviänkö pelkällä odottelulla?
V-max_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jabafara kirjoitti:
Minulla on myös sama ongelma. Odotin vastausta ea:lta viikon ja he kehottivat kääntymään operaattorin puoleen.

"Virhe on esiintynyt Suomessa vain niillä käyttäjillä, joiden Internet Palveluntarjoaja (ISP) on TeliaSonera. Virheen aiheuttaa ilmeisesti tapa jolla TeliaSonera hoitaa reitityksiään, joten EA:lla ei ole mahdollisuuksia puuttua tässä Beta testaus vaiheessa tuohon virheeseen. Ongelman saa poistumaan helpoiten lataamalla Beta version asennustiedot jostain muualta. Toinen, ei niin suositeltava tapa, on aloittaa lataus esim. jonkin muun firman nettitikulla, ja "lennossa" vaihtaa internet yhteyttä."

En pääse pelaamaan mitään pelejäni originin kautta. Onko minunkin tehtävä tästä virheilmoitus, vai onko vika yleisesti korjattavissa, että selviänkö pelkällä odottelulla?


Hieno homma että joku tietää jotakin tästä asiasta! laita vain vikailmoitusta menemään soneralle niin saadaan jotaki tolkkua tähän asiaan! Olemme maksavia asiakkaita ja homman pitää toimia!
kaapeliliittyma_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jabafara kirjoitti:
Minulla on myös sama ongelma. Odotin vastausta ea:lta viikon ja he kehottivat kääntymään operaattorin puoleen.

"Virhe on esiintynyt Suomessa vain niillä käyttäjillä, joiden Internet Palveluntarjoaja (ISP) on TeliaSonera. Virheen aiheuttaa ilmeisesti tapa jolla TeliaSonera hoitaa reitityksiään, joten EA:lla ei ole mahdollisuuksia puuttua tässä Beta testaus vaiheessa tuohon virheeseen. Ongelman saa poistumaan helpoiten lataamalla Beta version asennustiedot jostain muualta. Toinen, ei niin suositeltava tapa, on aloittaa lataus esim. jonkin muun firman nettitikulla, ja "lennossa" vaihtaa internet yhteyttä."

En pääse pelaamaan mitään pelejäni originin kautta. Onko minunkin tehtävä tästä virheilmoitus, vai onko vika yleisesti korjattavissa, että selviänkö pelkällä odottelulla?

Sama täällä!

Pitäisi ilmeisesti koko peli ladata muista lähteistä. Joka ikinen päivitys peliin myös jostain muualta, mutta mistä muualta?!

Korvaako Sonera pelin hinnan jos vikaa ei ole korjattu julkaisuun mennessä? Tuskin!
Tuleekohan koskaan edes minkäänlaista korjausta?


Veikko kirjoitti:
Laitoin asiasta kyselyä eteenpäin, mutta mikäli ette ole vielä tehnyt asiasta vikailmoitusta tehkää sellainen omien sivujen kautta ja liittäkää esim. nuo Trace Route -tiedot lisätietoihin. Liittymäkohtaisia vikailmoituksia luultavimmin tarvitaan asian selvittelyssä.

Voisitko antaa linkin kyseiselle vikailmoitus-sivustolle? Että tulee varmasti oikeaan paikkaan laitettua!
V-max_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tuolta omat sivut niin sieltä löytyy vikailmoitusosio.
Veikko_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 713 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Vikailmoituksen saa jätettyä omilla sivuilla seuraavan reitin kautta:
-> Ylhäältä "Apua ongelmiin"
-> "Laajakaistan vikailmoitus"

Laitoin ylempänä olleen EA:n vastauksen eteenpäin tiedoksi, mutta vikailmoituksia kannattaa edelleen tehdä (aiempien ohjeiden mukaan) että saadaan mahdollisimman paljon tapauksia tutkintaan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/ohjeet/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
kaapeliliittyma_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Veikko kirjoitti:
Vikailmoituksen saa jätettyä omilla sivuilla seuraavan reitin kautta:
-> Ylhäältä "Apua ongelmiin"
-> "Laajakaistan vikailmoitus"

Laitoin ylempänä olleen EA:n vastauksen eteenpäin tiedoksi, mutta vikailmoituksia kannattaa edelleen tehdä (aiempien ohjeiden mukaan) että saadaan mahdollisimman paljon tapauksia tutkintaan.

"Olen toiminut ohjeiden mukaan ja tietoinen maksullisesta asentajakäynnistä, jos asentaja rajaa vian loppukäyttäjän laitteisiin tai asunnon sisäverkkoon. (99,81 €) *"
Tämä kohta on pakko ruksia lähettääkseen vikailmoituksen, mutten halua mitään maksullista asentajakäyntiä. 😕