Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
moikka_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ei yhteyttä internettiin

seinäjoella 27.10 n.12:00 katkesi netti yhtäkkiä. käytössä zyxel p-660hn t1a v2 modeemi.
modeemissa palaa punainen valo internetin kohdalla ja modeemin verkko asetuksissa näyttää yhteyden koneiden välille muttei internetin.
7 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei moikka,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voitaisiin tarkistella tilannetta hieman. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
moikka_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

ei ole tullut vielä laskua joten en tiedä asiakas numeroa
Juha-_
Vakiokalustoa ☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 153 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei Moikka!

Oliko sulla sopimuspapereita tallessa? Siellä pitäisi lukea asiakasnumero. Tai sitten jos kirjaudut sonera.fi omille sivuille niin sieltäkin pitäisi asiakasnumero löytyä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
moikka_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

vähä kesti löytää moinen numero, mutta nyt on päivitetty sekin sinne.
moikka_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

vähä kesti löytää moinen numero, mutta nyt on päivitetty sekin sinne.
Juha-_
Vakiokalustoa ☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 153 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei moikka!

En mitään yleistä vikaa alueelta löytänyt. Katsoin että siellä modeemi on linjoilla mutta se ei tuota ip:tä ole hakenut. Pystytkö tarkistamaan että modeemissa vpi ja vci arvot on oikein. vpi=0 ja vci=33, ne löytyy modeemin asetuksista. Ohjekirjassa on neuvottu miten pääsee modeemin asetuksiin käsiksi.

Voit myös kokeilla jos resetoit modeemin. Painat reset-nappia(pieni reikä modeemin takana) n.15 sekuntia pohjassa. Se palauttaa tehdasasetukset modeemille eli jos olit asetuksia muuttanut niin ne nollaantuu.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
moikka_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Lähti toimimaan tuolla resetoimisella. Kiitokset avusta.