Elokuussa irtisanottu kanavapaketti.

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei. Elokuussa 15:sta päivä irtisanottu kanavapaketti DIscovery pyörii yhä ja laskut juoksee. Kanavapaketin piti katketa 30.8.2012 mutta mitään ei tapahtunut. Liittymänhallinta on ollut jumissa elokuun puolesta välistä saakka, yhteyden otot asiakaspalveluun on tehty. Sieltä sanottiin että liittymänhallinta aukeaa kun tilaus on saatettu loppuun. No hei, irtisanomisprosessi on vieläkin käynnissä 16.10.2012, olen tehnyt tässä kuussa 2 yhteydenottopyyntöä asiasta mutta mitään ei ole tapahtunut. Saataisiinko homma tämän kanavan kautta hoidettua?

2 kommenttia

Hei numero20
Huomasinkin elokuisen yhteydenottosi koskien tuota irtisanomistilausta ja liittymän hallintaa omilla sivuilla. Pyytämäsi irtisanomistilaus on nyt mennyt läpi ja kyseinen kanava katkeaa tälle päivälle. Liittymänhallinta on myöskin sinun käytössäsi taas.
Minua jäi kiinnostamaan, mitä kautta olit tehnyt yhteydenottopyyntöjä tätä asiaa koskien tässä kuussa? Haluaisin laittaa eteenpäin palautetta, jos jokin yhteydenottokanava ei ole toiminut.
Hei, tein yhteydenottopyynnöt asiakastuki- ja edut-valikon takaa. Lisäksi soitin asiakaspalveluun 5vrk ennen kuin tilauksen piti katketa. Muutaman kerran yritin soittaa muttei ollut aikaa jonottaa robotin ilmoittamaa aikaa.

Vastaa