Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
numero20_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 32 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Elokuussa irtisanottu kanavapaketti.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei. Elokuussa 15:sta päivä irtisanottu kanavapaketti DIscovery pyörii yhä ja laskut juoksee. Kanavapaketin piti katketa 30.8.2012 mutta mitään ei tapahtunut. Liittymänhallinta on ollut jumissa elokuun puolesta välistä saakka, yhteyden otot asiakaspalveluun on tehty. Sieltä sanottiin että liittymänhallinta aukeaa kun tilaus on saatettu loppuun. No hei, irtisanomisprosessi on vieläkin käynnissä 16.10.2012, olen tehnyt tässä kuussa 2 yhteydenottopyyntöä asiasta mutta mitään ei ole tapahtunut. Saataisiinko homma tämän kanavan kautta hoidettua?
2 vastausta
Lauren_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 372 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei numero20
Huomasinkin elokuisen yhteydenottosi koskien tuota irtisanomistilausta ja liittymän hallintaa omilla sivuilla. Pyytämäsi irtisanomistilaus on nyt mennyt läpi ja kyseinen kanava katkeaa tälle päivälle. Liittymänhallinta on myöskin sinun käytössäsi taas.
Minua jäi kiinnostamaan, mitä kautta olit tehnyt yhteydenottopyyntöjä tätä asiaa koskien tässä kuussa? Haluaisin laittaa eteenpäin palautetta, jos jokin yhteydenottokanava ei ole toiminut.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
numero20_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 32 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei, tein yhteydenottopyynnöt asiakastuki- ja edut-valikon takaa. Lisäksi soitin asiakaspalveluun 5vrk ennen kuin tilauksen piti katketa. Muutaman kerran yritin soittaa muttei ollut aikaa jonottaa robotin ilmoittamaa aikaa.
Tämän osion uusimmat keskustelut