Elokuvat uutuusjärjestykseen? / Vuokratun leffan näkyminen?

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Kun menen videovuokraamoon ja haen leffoja haluaisin kaikissa kategorioissa että leffat saisi järjestetyä uutuusjärjestykseen. Mistä löydän tämän toiminnon?

Kun olen vuokrannut elokuvan / elokuvia, mistä näen kuinka monta tuntia minulla on vielä käytettävissä ja mitä leffoja olen vuokrannut?
Eikö etusivulla voisi olla jotain kategoriaa: vuokratut elokuvat, joista näkisin tämän suoraan?

Kun selaan leffoja kategorioittain, mistä näen miten paljon kussakin kategoriassa on leffoja ja kuinka monta sivua niitä on ja millä sivulla olen selaamassa?

Miksi elokuva menee jumiin jos painan "pausea" ja se jää tälle toiminnolle yli 2 min ajaksi? Sitten en enää pääse takaisin elokuvaan vaan minun on poistuttava tilasta "stop" näppäimellä, mentävä vuokraamoon, haettava elokuva (koska en tiedä mistä näen minulla vuokrauksessa olevat elokuvat suoraan) ja leffan avaamisen jälkeen kelattava oikea kohta, koska se ei muista kohtaa mihin edellisellä kerralla jäätiin.

Toivoisin näihin ongelmiin / ongelmiini parannusta.

1 kommentti

Hei piuke82

piuke82 kirjoitti:
Kun menen videovuokraamoon ja haen leffoja haluaisin kaikissa kategorioissa että leffat saisi järjestetyä uutuusjärjestykseen. Mistä löydän tämän toiminnon?

Suoraan videovuokraamosto löytyy kohta "Uutuudet" mistä löytää ajankohtaisimmat uudet elokuvat. SF anytime ja Sonera Play:ssä on oma gategoria "Viimeksi tulleet" mistä löytää uusimmat elokuvat molemmista kategorioista. Toiminta, komedia, draama, jne kategorioissa ei ole mahdollisuutta järjestää elokuvia esim. lisäyspäivämäärän mukaan.

piuke82 kirjoitti:
Kun olen vuokrannut elokuvan / elokuvia, mistä näen kuinka monta tuntia minulla on vielä käytettävissä ja mitä leffoja olen vuokrannut?

Löydät tekemäsi vuokraukset menemällä Menu-valikosta --> Lisätietoja palvelusta --> vuokraukset. Täältä löydät voimassa olevat vuokraukset ja ajat, mutta elokuvan nimi ei valitettavasti täältä näy.

piuke82 kirjoitti:
Kun selaan leffoja kategorioittain, mistä näen miten paljon kussakin kategoriassa on leffoja ja kuinka monta sivua niitä on ja millä sivulla olen selaamassa?

Tällä hetkellä kyseisiä tietoja ei näe ollenkaan :(

piuke82 kirjoitti:
Sitten en enää pääse takaisin elokuvaan vaan minun on poistuttava tilasta "stop" näppäimellä, mentävä vuokraamoon, haettava elokuva (koska en tiedä mistä näen minulla vuokrauksessa olevat elokuvat suoraan) ja leffan avaamisen jälkeen kelattava oikea kohta, koska se ei muista kohtaa mihin edellisellä kerralla jäätiin.

Jos jätät elokuvan kesken esim. siirtymällä toiselle kanavalle, voit palata samaan kohtaan elokuvassa painamalla kaukosäätimen "0"-näppäintä (kanava nro 0). Jos lopetat elokuvan stop-näppäimellä, avautuu elokuvan katselu alusta myös samaisella näppäimellä.

Tuon elokuvan paussittaminen ei tulisi jumittaa elokuvan katselua. Elokuva pysyy paussilla siihen asti kunnes päätät jatkaa sitä tai teet jotain muuta. Onko viihdepalvelussasi esiintynyt muita ongelmia tämän suhteen? (satunnaista jumittelua/ Viihde ei tottele kaukosäädintä?)

Hyviä huomioita vuokraamon suhteen jotka tekisivät palvelusta paljon käyttäjäystävällisempiä käyttää! Myös muita huomioita viihdepalvelun käytön osalta on tullut paljon ja niistä olen vienyt viestiä eteenpäin ja toiveet on tiedossa. Välitin myös nämä toiveet asian suhteen eteenpäin!

Vastaa