En saa tilaamaani kanavapakettia näkmään, mistä neuvoa

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei, en saa tilaamaani MTV total kanavapakettia toimimaan, ja kävinkin Turun Sonera kaupassa apua kysymässä. Minulle sanottiin että valtuutus on ok ja että kanavat pitäisi alkaa näkyä. Sanottiin ettei kanava hakua ja tehdaspalautuksia tarvitse tehdä, pyydettiin ottamaan kortti pois ja laittamaan uudestaa paikalle niin johan toimii. Olen nyt koittanut korttia ottaa pois ja laittaa takaisin, hain jopa kanavat uudestaan mutta sanoo vain että ei käyttö oikeutta. Minulla on Soneran kaapeli kortti jo ennestään (linkityskin Hd hommiin on tehty) ja bonus ym muut kanavat kyllä näkyvät mutta nämä MTV Total kanavat eivät näy. Voisitteko ystävällisesti auttaa asiassa, pliis.

4 kommenttia

Hei Oka,

Ovatko kanavat lähteneet jo näkymään. Valtuutuksissa voi joskus mennä hieman tavallista kauemmin, silloin kun ihmiset tilailevat paketteja paljon. Pientä ruuhaa pääsee siis syntymään noihin valtuutuksiin. Normaalisti kanavien pitäisi lähteä näkymään 2-4 tunnin sisällä, mutta voi siis joskus viedä hieman kauemminkin.

Jos kanavat eivät kuitenkaan vielä ole lähteneet pelaamaan, niin kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä, niin voidaan selvittää asiaa tarkemmin.
Moi Marko,

Kanavat lähtivät näkymään seuraavana päivänä, kiitos vaan. Sitä vielä ihmettelen etten ole vieläkään saanut tilausvahvistusta tilaamastani kanavapaketista? Vahvistuksessahan tulee tunnarit myös mobiilipalveluiden aktivoimiseksi, eikö? Mitä kautta mahtaisin tuon vahvistuksen saada, vai voitko sinä asiassa auttaa.
Hei Oka,

Mobiiliviihteen aktivointilinkki ja viesti olisi pitänyt tulla sinulle icloud osoitteeseesi. Tämä olikin tilailtu vasta tänään, joten sen pitäisi olla siellä nyt. Tällä hetkellä tuossa mobiiliviihteen rekisteröinnissä on vikaa, joten kannattaa tarkistaa häiriötiedoitteistamme ennen kuin kokeilee rekisteröidä sitä käyttöön postiin tulleen linkin kautta. Tiedoite löytyy häiriötiedoitesivuiltamme.

Normaalisti kanavapaketin tilauksesta tulee myös tilausvahvistus tekstiviestillä, sähköpostilla tai molemmilla. Oliko käynyt siis niin että kummallakaan tavalla ei ollut vahvistusta tuon kaapelin osalta tullut?
Moi,

En ole tosiaan vieläkään saanut tilausvahvistusta MTV Total tilauksestani, pelkästään tilauksen yhteenvedon, en tekstiviestinä tai sähköpostina. Sain nyt juuri vahvistuksen vain CHL Total -kanavapaketista. Omien sivujen viestintäkeskuksessakaan ei ole vahvistuksia. Tilauksen yhteenvedossa luvattiin tilausvahvistus toimittaa viimeistään kahden arkipäivän kuluessa ja tilaus MTV Total paketista on jo kuitenkin tehty 21.8.2014.

Vastaa