En saanut tilausvahvistusta!

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Hei!
Tilasin 14.10. Valokuitulaajakaista+modeemi 9,90 1.vuosi ja 19,90 2.vuosi paketin. Lisäksi otin siihen Spotify Premium 9,90/kk. Tilaus onnistui mutta sähköpostiin tai puhelimeen en ole saanut minkäänlaista tilausvahvistusta. Meinasin että tilaan uudestaan, mutta ajattelin ensin kysyä täältä.
En ole saanut tietääkseni mitään asiakasnumeroa, ja kun yritän kirjautua omille sivuille verkkopankkitunnuksilla, tulee teksti että ei ole asiakasnumeroa. Onkohan tilaus siis tullut perille?

1 kommentti

Hei Tanya!

Ikävä kyllä ilman asiakas-/liittymänumeroa asian selvittäminen tätä kautta ei onnistu.
Ennen kuin lähdet tekemään tilausta uudelleen, suosittelen, että otat yhteyttä esim. maksuttomaan Myyntipalvelunumeroomme 0800 133133, jotta voimme ensin tarkistaa, mitä tapahtui vanhalle tilauksellesi.

Vastaa