Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
marjutp_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Eräpäivä HETI

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Miksi lähetätte kuluttajille maksumuistutuksia, joissa eräpäivä on heti? Kuluttajasuojan mukaan tulee kuitenkin muistutus lähettää ennen perintään siirtoa ja tässä tulee olla lähetysväli 14 vrk, joten miksi laskuihin ei voi tätä eräpäivä laittaa? Yrityksillä tätä voi käyttää kun kuluttajalait eivät päde, mutta miksi yksityishenkilön laskussa.
1 vastaus
KatjaN_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 898 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei marjutp !

Laskullasi on alkuperäinen eräpäivä ollut 24.2.14 ja ensimmäinen maksukehotus on lähetetty 7.4.14. Laskulle on tehty maksusopimus, joka on rauennut ja näin ollen kehotus on lähetetty normaaliaikataulua myöhemmin. Kehotus lähtee normaalisti aina kaksi viikkoa eräpäivästä ja maksupäivä siinä on aina heti. Odottelemme silti maksua jonkin aikaa ennen perintään siirtoa, koska suoritukset pankista saapuvat meille 1-3 pankkipäivän viiveellä, pankista riippuen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut