Erillinen viesti Koti-tv- palvelun käyttöönotosta???


Milloin moinen viesti tulee. Olen saanut tilausvahvistuksen, jossa kaikki "tunnukset, salasanat ja pinkoodit", paperiversiona siis. Olen saanut pari tekstiviestiä, jossa jälkimmäisessä luki maagiset sanat"Kirjaudu koti tv-palveluun ensimmäisen kerran vasta , kun saat erillisen viestin koti tv- palvelun käyttöönotosta".
Mites kauan tätä viestiä pitää odottaa??? Ja jos ei pidä, miksi moinen lause?

33 kommenttia

Hei! Kyselin Toimituksestamme tilauksesi perään ja KotiTv:n pitäisi jo toimia. Pahoittelut viiveestä!
Mikäs nyt sitten on ongelmana, kun antamanne käyttäjätunnus tai salasana ilmoitetaan virheelliseksi?
Lisäys ed. viestiini. Tiedän toki ongelman, mutta missä siis vika?
Harmi juttu, mutta selvittelen lisää. Sellaisen tarkennuksen tarvitsisin asiaa selvitellessäni, että oletko saanut postitse KotiTV digiboksin lisäksi reitittimen?
Joo. Sain sellaisen modeemin näköisen jutun 🙂.
Moikka!

Mulla täsmälleen sama ongelma, viestiä ei ole näkynyt. Kisatkin alkavat tänään joten olisi kiva saada näkymään. Sain myös reitittimen paketin mukana.

Yst.terv.
Juha
juhavw: Lisäätkö profiiliisi joko asiakasnumerosi tai laajakaistan liittymänumerosi (ilman väliviivaa), jotta pääsemme tarkastamaan tilanteen. Kiitos!
Moikka!

Laitoin liittymä numeron nyt asiakasnumero kohtaan kun en löytänyt sille omaa slottia :)

-Juha
Hei juhavw,
laitoin sinun ongelmasi myös selvitykseen kuten myös Marinamiinankin ongelma on edelleen selvityksessä. En valitettavasti uskalla luvata tälle päivälle ratkaisua, mutta ilmoitamme heti kun asia on kunnossa ja palvelu on valmis käyttöönottoon.
kiitoksia!

-Juha
Moikka!
onkohan ongelmaan näkyvissä mitään ratkaisua?

-Juha
Terve!

Minullakin on samanmoinen kysymys. Milloin tuon erillisen käyttöönottoviestin pitäisi tulla? Minullekin tunnukset ja pin-koodit tuli jo kirjeelläkin ja mukava Itellan ukko kantoi laitteetkin jo tänne.


-jari
Hei Unclejarppa

Saat viestin kun tilaus on mennyt läpi. Selvittelemme tilauksesi tilannetta.
Hei Marinamiina

KotiTV tunnuksesi pitäsi nyt toimia.
Kyllä, nyt toimii ja se viestikin sieltä tuli 🙂. Mun ei enää tarvinnut laittaa mitään salasanoja tai käyttäjätunnuksia. Olivatko ne yritykseni kirjautua ja virheelliseksi mainitut tunnukseni kuitenkin tallentuneet "jonnekin", kun en niitä enää tarvinnut?

Kiitos!
Hei Marinamiina

Hyvä homma että lähti toimimaan. Tunnukset olivat jääneet laitteen muistiin kirjautumisyrityksen jälkeen, aivan kuten itse arvelit.
Hei! Minä en myöskään ole saanut ko. viestiä Koti-tv palvelun käyttöönotosta. Digiboksi ja reititin tulivat jo viime viikolla, samoin muut edellä mainitut viestit ja paperilla tunnusvahvistus. Laajakaistan nopeuden arvioituksi muutospäiväksi ilmoitettiin 4.6. Tilaus näyttää edelleen olevan käsittelyssä. Kestääkö vielä kauan?

t. Silve
Hei, itselläni sama tilanne kuin edeltävillä, laitteet ja tunnukset tuli viime viikon alussa ja sovittu nopeuden nostokin toteutui tällä viikolla. Koti-Tv palvelu ei kuitenkaan vielä ole käytössä. Kestääköhän toimituksessa vielä kauankin? Luulisi ettei itse palvelun aktivoiminen olisi kovin hidasta/vaikeaa, kun itse laitteet ja netti on jo kunnossa? Olisi ollut kiva tänään katsella futiksen EM-kisoja, mutta ei ilmeisesti onnistukkaan 😞
Hei Silve ja MrJuspa!

Selvittelin KotiTV:n toimituksia teidän liittymillä ja molempien liittymät ovat käytössä tänään.

MrJuspa, asentaja on käynyt jo aamulla tekemässä kytkennät liittymällesi, palvelun toimituskuittaus pitäisi tulla vielä tämän päivän aikana, joten pääset seuraamaan jo ensimmäiset EM-matsit KotiTV:ltä.

Silve, liittymän nopeutta on seurattu meillä ja tämän vuoksi toimitus on hieman viivästynyt. Jos palvelun käyttöönotossa tai yhteydennopeudessa esiintyy ongelmia, olethan aiheesta yhteydessä Tekniseen Asiakaspalveluumme.

Mukavaa viikonloppua teille molemmille!
Kiitos nopeasta vastauksesta. Koti-tv lähti toimimaan ja nettikin pelittää:)
Hei. En pääse kirjautumaan kotitv etätallennus ( www.sonera.fi/tallennus). Tunnukset löytyy! Koti tv boksi ja netti käytössä. Mitä Tehdä??
Hei rouvitu!

Sinuun olikin oltu jo yhteydessä Asiakaspalvelumme toimesta. Toivottavasti Koti TV:n etätallennus alkaa nyt toimimaan. Mikäli vika kuitenkin ilmenee vielä maanantaina, olethan yhteydessä Tekniseen Asiakaspalveluumme.
Kiitos nopeasta yhteydenottosta. Hyvää juhannusta!
Hei,

Minullakin sama ongelma eli en ole tuota käyttöönottoviestiä saanut. Käyttäjätunnukset ja salasanat tulivat melkein samantien tilauksen jälkeen, mutta jos yritän kirjautua palveluun laite herjaa virheellisestä käyttäjätunnuksesta.
Hei dukeman,
KotiTV:n aktivoituminen ei ollut vielä tapahtunut ja tästä syystä palvelu ei vielä ole toiminut tunnuksellasi. Joudutimme sitä nyt, tämän päivän aikana pitäisi palvelun alkaa toimia. Jos jostain syystä näin ei käy, otathan yhteyttä meille päin.

Vastaa