Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jasu63_chcjvu_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Erilliskanavan tilaus Kaapeli-TV:n

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
Mikä on kanavan toimitusaika ?
Tilattu tekstiviestillä ohjeiden mukaan.
Ilmoitus tuli heti tilauksen jälkeen " Tilauksenne on vastoonotettu toimitettavaksi".
Sen jälkeen ei ole tullut mitään tietoa ko.asiasta.
Kortti on jo aikaisemmin hankittu.
10 vastausta
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jasu63_chcjvu! Kanavan pitäisi aktivoitua saman päivän aikana. Voisit ihan aluksi kokeilla palauttaa digiboksin tehdasasetukset ja hakea kanavat uudestaan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
jasu63_chcjvu_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kortti on ollut kiinni ja käytössä TV:n korttipaikassa.
Siirrän kortin digiboxin korttipaikkaan ja teen kanavien päivityksen ohjeiden mukaan.
jasu63_chcjvu_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kortti on ollut kiinni ja käytössä TV:n korttipaikassa.
Siirrän kortin digiboxin korttipaikkaan ja teen kanavien päivityksen ohjeiden mukaan.
Jokin vieti saisi tulla toimitusajasta tai kun homma OK.
matser_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ajattelin yrittää tota mix-tarjousta, mutta Omilla sivuilla ei näy Kaapeli-TV osiota vaikka kortti ollut 3 vuotta.
Mistään en löydä ohjetta sen lisäämiseen sinne...
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi matser! Pääset valitsemaan Mix-kanavat, kun kirjaudut Omille Sivuille Sonera Tunnuksella. Tarkemmat ohjeet löydät täältä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
jasu63_chcjvu_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
Herjaa lapsilukkoa ja pyytää "avaa lukitus antamalla salasana" nelinumeroinen/merkkinen koodi.
Mistä koodi on saavilla ?
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi jasu63_chcjvu! Kyse on todennäköisesti laitteen omasta rajoituskoodista. Lisätietoja löydät ohjekirjasta tai laitevalmistajalta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
jasu63_chcjvu_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
Laitevalmistajat TV "Samsung" että digiboxi "Topfield":tä taase sanotaan että on palvelutarjoan rajoituksia.
Ettei TV taikka digiboksissa ole ko.rajoituksia.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jasu63_chcjvu,

Lapsilukon koodin on aina laitekohtainen. Eli tämä pitäisi löytyä digiboxin tai telkkarin ohjekirjan kautta. Oletuksena tämä voi olla joissakin laitteissa 0000 tai 1234.

Yleensä tämän lapsilukon saa kytkettyä pois laitteen asetusten kautta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut