Eroon Sonerasta ja sen toimimattomasta liittymästä

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Minulla on enää 16 kuukautta ja 16 päivää jäljellä kunnes pääsen eroon Soneran TOIMIMATTOMASTA ja ei käytössä olevasta laajakaistaliittymästä, eli yllä olevan ajan maksan vielä täyden hinnan vaikka tuota liittymää en edes käytä koska jouduin ottamaan toisen operaattorin liittymän kun Soneran liittymästä ei voinut tehdä vikailmoitusta sen vuoksi että Soneran puhelinrobotti uhkaili että vikailmoituksen teko saattaa olla maksullinen. Kannataa varmaan miettiä asiaa kun seuraavan kerran valitsee palveluntarjoajan tai jatkon nykyiselle sopimukselle.

8 kommenttia

Minulla on enää jäljellä 16 kuukautta ja 15 päivää kunnes pääsen eroon Soneran TOIMIMATTOMASTA ja ei käytössä olevasta laajakaistaliittymästä, eli yllä olevan ajan maksan vielä täyden hinnan vaikka tuota liittymää en edes käytä koska jouduin ottamaan toisen operaattorin liittymän kun Soneran liittymästä ei voinut tehdä vikailmoitusta sen vuoksi että Soneran puhelinrobotti uhkaili että vikailmoituksen teko saattaa olla maksullinen. Kannataa varmaan miettiä asiaa kun seuraavan kerran valitsee palveluntarjoajan tai jatkon nykyiselle sopimukselle.
Minulla on enää 16 kuukautta ja 14 päivää jäljellä kunnes pääsen eroon Soneran TOIMIMATTOMASTA ja ei käytössä olevasta laajakaistaliittymästä, eli yllä olevan ajan maksan vielä täyden hinnan vaikka tuota liittymää en edes käytä koska jouduin ottamaan toisen operaattorin liittymän kun Soneran liittymästä ei voinut tehdä vikailmoitusta sen vuoksi että Soneran puhelinrobotti uhkaili että vikailmoituksen teko saattaa olla maksullinen. Kannataa varmaan miettiä asiaa kun seuraavan kerran valitsee palveluntarjoajan tai jatkon nykyiselle sopimukselle.
Minulla on enää 16 kuukautta ja 13 päivää jäljellä kunnes pääsen eroon Soneran TOIMIMATTOMASTA ja ei käytössä olevasta laajakaistaliittymästä, eli yllä olevan ajan maksan vielä täyden hinnan vaikka tuota liittymää en edes käytä koska jouduin ottamaan toisen operaattorin liittymän kun Soneran liittymästä ei voinut tehdä vikailmoitusta sen vuoksi että Soneran puhelinrobotti uhkaili että vikailmoituksen teko saattaa olla maksullinen. Kannataa varmaan miettiä asiaa kun seuraavan kerran valitsee palveluntarjoajan tai jatkon nykyiselle sopimukselle.
Minulla on enää 16 kuukautta ja 12 päivää jäljellä kunnes pääsen eroon Soneran TOIMIMATTOMASTA ja ei käytössä olevasta laajakaistaliittymästä, eli yllä olevan ajan maksan vielä täyden hinnan vaikka tuota liittymää en edes käytä koska jouduin ottamaan toisen operaattorin liittymän kun Soneran liittymästä ei voinut tehdä vikailmoitusta sen vuoksi että Soneran puhelinrobotti uhkaili että vikailmoituksen teko saattaa olla maksullinen. Kannataa varmaan miettiä asiaa kun seuraavan kerran valitsee palveluntarjoajan tai jatkon nykyiselle sopimukselle.
Minulla on enää 16 kuukautta ja 11 päivää jäljellä kunnes pääsen eroon Soneran TOIMIMATTOMASTA ja ei käytössä olevasta laajakaistaliittymästä, eli yllä olevan ajan maksan vielä täyden hinnan vaikka tuota liittymää en edes käytä koska jouduin ottamaan toisen operaattorin liittymän kun Soneran liittymästä ei voinut tehdä vikailmoitusta sen vuoksi että Soneran puhelinrobotti uhkaili että vikailmoituksen teko saattaa olla maksullinen. Kannataa varmaan miettiä asiaa kun seuraavan kerran valitsee palveluntarjoajan tai jatkon nykyiselle sopimukselle.
Minulla on enää 16 kuukautta ja 10 päivää jäljellä kunnes pääsen eroon Soneran TOIMIMATTOMASTA ja ei käytössä olevasta laajakaistaliittymästä, eli yllä olevan ajan maksan vielä täyden hinnan vaikka tuota liittymää en edes käytä koska jouduin ottamaan toisen operaattorin liittymän kun Soneran liittymästä ei voinut tehdä vikailmoitusta sen vuoksi että Soneran puhelinrobotti uhkaili että vikailmoituksen teko saattaa olla maksullinen. Kannataa varmaan miettiä asiaa kun seuraavan kerran valitsee palveluntarjoajan tai jatkon nykyiselle sopimukselle.
Minulla on enää 16 kuukautta ja 9 päivää jäljellä kunnes pääsen eroon Soneran TOIMIMATTOMASTA ja ei käytössä olevasta laajakaistaliittymästä, eli yllä olevan ajan maksan vielä täyden hinnan vaikka tuota liittymää en edes käytä koska jouduin ottamaan toisen operaattorin liittymän kun Soneran liittymästä ei voinut tehdä vikailmoitusta sen vuoksi että Soneran puhelinrobotti uhkaili että vikailmoituksen teko saattaa olla maksullinen. Kannataa varmaan miettiä asiaa kun seuraavan kerran valitsee palveluntarjoajan tai jatkon nykyiselle sopimukselle.
Minulla on enää 16 kuukautta ja 8 päivää jäljellä kunnes pääsen eroon Soneran TOIMIMATTOMASTA ja ei käytössä olevasta laajakaistaliittymästä, eli yllä olevan ajan maksan vielä täyden hinnan vaikka tuota liittymää en edes käytä koska jouduin ottamaan toisen operaattorin liittymän kun Soneran liittymästä ei voinut tehdä vikailmoitusta sen vuoksi että Soneran puhelinrobotti uhkaili että vikailmoituksen teko saattaa olla maksullinen. Kannataa varmaan miettiä asiaa kun seuraavan kerran valitsee palveluntarjoajan tai jatkon nykyiselle sopimukselle.

Vastaa