Eroon kanavapaketista?

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Hei. Onko muilla kokemuksiai kanavapaketin perumisesta mahdollisen virhetilauksen jälkeen? Itse tilasin "Sonerasta päivää" -puhelinmyyjältä 4 Pro -nimisen kanavapaketin myyjän annettua ymmärtää, että kyseiset kanavat lähettävät runsain mitoin moottoriurheilua ja kamppailulajeja. Nyt, 2. helmikuuta, ei kuuvan vuoden aikana kyseisen paketin kanavilta ole lähetetty yhtä ainokaista minuuttia näitä lajeja, vain loputtomiin golfia, jääkiekkoa ja amerikkalaista jalkapalloa. Täydellinen huti, ja oman käsitykseni mukaan selkeän valheellinen markkinointi kyseessä.

Puhelu on kuulemma nauhoitettu (näin sanoi myyjä), joten materiaalia sopimuksen purkuun löytyisi, mikäli väite pitää paikkansa. Onko kukaan joutunut aloittamaan vuoden mittaisen sopimuksen purkamisen kokeilemista? Kuinka paljon siinä on byrokratiaa? Selviääkö siitä vain neuvottelemalla vai pitäisikö asia heti riitauttaa joko kuluttaja-asiamiehen kautta tai paikallisessä käräjäoikeudessa siviilijuttuna? Noin 240 euroa on toisille pieni raha, minulle iso. Vielä isompi on periaatekysymys, sillä törkeä harhautus saattaa jatkua myös lukemattomile muille paketin tilaajille.

Toivottavasti palstan ylläpitäjä sallii keskustelun aiheesta.


Jari Ikävalko
Porvoo

4 kommenttia

Hei Jari!
Nelonen Pro näyttää kattavasti urheilua, moottoriurheilusta mm. Moto GP ja Nascar. Nascarin sarja alkaa nyt helmikuussa. Tänään on ensimmäiset lähetykset! Moto GP kausi alkaa huhtikuussa 2012. Myös nyrkkeilyä on tulossa tulevana viikonloppuna. Tarkemmin tarjonnasta löydät suoraan Nelonen Pron sivuilta.

Mikäli kuitenkin haluat keskustella mahdollisesta kanavapaketin muutoksesta tai antaa palautetta myyntitilanteesta, olethan yhteydessä Asiakaspalveluumme.
Kiitos pikaisesta vastauksesta.

http://www.nelonenpro.fi/kamppailu-urheilu

Siis seuraavan kahden viikon aikana on luvassa 1 (yksi) nyrkkeilyottelu. Ei muuta.

http://www.nelonenpro.fi/nascar

Luvassa lienee amerikkaisten autojen ympyräajoa 1 kilpailu puolen kuun aikana. Muut 2 lähetystä vaikuttavat otsikoinnin perusteella olevan koosteita. Selostajina kaksi texasin slangia huutavaa setää, luulen.

http://www.nelonenpro.fi/motogp

Luojan kiitos, edes tämä. Moto-GP pelastaa paketin, joskin hinta per kisa on huikea. Ja itse asiassa: alaa tuntevat tietävät, että kiinnostavuudessa SBK ajaa nykyään ohitse. Mutta kiitos, oi kiitos.

Missä ovat vaikkapa UFC, MMA, Myay Thai, karate, kickboxing, K-1, M-1; Indy, enduro, motocross, FHRA, Supermoto, trial, rallicross, WRC, karting, jne jne...

Hieman jäi paha maku suuhun sopimuksesta. Mielikuva on jotain muuta kuin raaka todellisuus.


Jari Ikävalko
Porvoo
Hei!
Minulle aktivoitiin 5.11.12 koti-tv sekä 24 megan laajakaista (joka tosin toimii noin 12 megan nopeudella) ja minulle luvattiin 10 ilmaista elokuvavuokrausta sekä maksukanavia ilmaiseksi 2kk ajaksi.

1. Kun 2kk on tulossa täyteen, ilmoitetaanko siitä minulle ja kysytään maksukanavien tilauksen jatkamisesta vai täytyykö minun soittaa itse ja perua niiden tilaus, jottei minulle niistä koituisi maksua kun en maksukanavia halua? Jos minun täytyy itse soittaa, mistä edes tiedän, koska? En tosiaankaan halua maksaa näistä ylimääräisistä kanavista.

2. En ilmeisesti näe mistään, kuinka monta ilmaista elokuvavuokrausta on vielä jäljellä? Ovatko ne 10 vuokrausta varmasti ilmaisia?
Hei keisaripoika!

Kun maksuton kausi kanavapaketeissa lähenee loppuaan, sinulle tulee asiasta tiedote tekstiviestillä. Kohdallasi maksuttomuus Lasten paketissa, MTV3- ja Viasat Film -kanavapaketeissa päättyy 06.01.2013.
Jollet kanavia halua jatkaa tai haluat tehdä niihin muutoksia, otathan lähempänä ajankohtana yhteyttä Asiakaspalveluumme.
Sinulla on 10 ensimmäistä leffavuokrausta maksutta. Näet vuokrattujen elokuvien määrän kohdasta "Palvelut" -> "Ostokseni". Sieltä voi tarkastaa, monta elokuvaa onkaan tullut jo vuokrattua.
Oikein hauskoja hetkiä uuden huippupalvelun parissa!

Vastaa