Facebook-seinä


Hei,

Mikä siellä Soneralla oikein mättää kun Facebook-seinälle ei pysty kirjoittamaan?? Asiallinen palaute Facebook-seinällä Soneralle ei kelpaa, kritiikki kylläkin, vai eikö sekään enään??

24 kommenttia

Hei Kundi88: Oletko kenties käyttänyt viestissä jotain sanoja jotka menevät automaattisesti facebookin filtterin kautta? esim.kirosanoja? Tai jos jokin tietty sana toistuu useamman kerran, facebook voi todeta sen späm-viestiksi ja piilottaa sen.

Meille saa toki antaa kritiikkiä ja se on tervetulluttakin, mutta sen tulee olla asiallista, eikä sisältää esim. kirosanoja tai spämmäystä. Huomioithan, että nykyään kun kirjoittaa seinällemme, tulee klikata nappia ”kaikki uusimmat” jotta viesti näkyy.
Hei,

Joo, kyllä näin teinkin mutta seinällenne ei pysty kirjoittamaan ollenkaan, ei ole sellaista kohtaa mihin kirjoittaa.. Mihin voisi laittaa kuvankaappauksen ongelmasta niin näkisitte itse asian??
kundi88: jos lisäät liittymänumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin soitamme ja tarkistamme tilanteen kanssasi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille
Hei,

Numero lisätty.
Hei,

En ole päässyt vastaamaan soittoihinne, mutta nyt olisin puhelimen äärellä, joten soittakaa, kiitos.
kundi88:lle on soitettu, ja asia on hoidettu kuntoon.
Hei,

Vieläkään seinällenne ei pysty kirjoittamaan Facebookissa vaikka olisi asiaa valokuitu laajakaistasta että onko se kytketty päälle kun ei toimi?
Hei kundi88,
Suosittelen, että jätät palvelupyynnönTekniseen Asiakaspalveluumme, testataan linjaa ja katsotaan mikä toimimattomuuden aiheuttaa.
Hei,

Näätkö sieltä onko liittymäni kytketty? Numeroni näkyy tiedoissani.
kundi88,
Ikävä kyllä tuon numeron perusteella en pääse tietojasi tarkistamaan. Jos vaihdat tilalle asiakasnumeron tai laajakaistan liittymänumeron, voidaan asia tarkistaa. Mikäli näitä tietoja ei löydy, suosittelen yhteydenottoa Tekniseen Asiakaspalveluumme.
Hei,

Kyseessä on SATO:n talo ja vuokraan sisältyvä laajakaistayhteys..
Hei

mistä löydän laajakaistani liittymänumeron tai asiakasnumeron?
Jos sinulta löytyy liittymän toimitusvahvistusta, tai muuta dokumenttia liittymästä, on niissä mainittu tuo liittymänumero. Taitaa olla kuitenkin nyt yksinkertaisinta, että otat yhteyttä tuonne Tekniselle puolelle. Asia saadaan sitä kautta saman tien hoitoon.
Hei

Tilausvahvistus on mutta siinä ei ole mainintaa. Voinko hoitaa asian Sonera kaupassa? Annatko myös teknisen puolen numeron jossa saan myös asiaani hoidettua?
Hei kundi88,
parhaiten tämä asia hoituu soittamalla Vikapalveluumme, jolloin itse olet myös kotona paikan päällä testaamassa yhteyttä.Vikapalvelumme tavoitat puhelinnumerosta 0206 90101.
Hei,

Vikailmoitus tehty ja huomenna pitäisi teiltä jonkun soitella että onko liittymääni edes kytketty päälle..
kundi88, jäämme odottamaan siis huomista ja kaikki selviää aivan varmasti. Kiitos kärsivällisyydestäsi.
Hei,

Toivon myös sitä samaa, että saan käyttää yhteyttäni joka on nyt täysin lamaantunut ja toimimaton..
Mitä tehdä jos ei pelitä huomenna aamusta?
kundi88, kyllä me selvitämme mistä on kyse ja pidämme hyvää huolta tästä sinun asiastasi. Huominen soitto antaa jo enemmän tietoa, miten ja missä ajassa asia hoituu.
Välillä web-hallinnassa tulee herja:

"400 Bad Request
No request found.
micro_httpd"

Ystävä koitti etäyhteydellä korjata mutta ei onnistunut ja sanoi että: "se nousee linjoille, mutta silti ei toimi"

On myös mahdollista että modeemi on viallinen?
Moikka kundi88,
toki tuokin on aivan mahdollista, eli kannattaa aina testata toisella modeemilla yhteys. Selvisikö jo syy sinun yhteysongelmaasi?
Hei,

Soneran asiakaspalvelija lupasi n. 1-2 kk sitten selvittää minulle että miksi en pysty kirjoittamaan Soneran Facebook-seinälle, vieläkään ei ole tullut vastausta..
Joo sonera voisi jo vastata monta kk vanhaan viestiini tai en varmasti suosittele soneraa ikinä kenellekkään..

Vastaa