Moi.
Nyt Lontoossa ja olen PETTYNYT siihen että Soneran palveluasetukset eivät ole saapuneet... Liittymässä dataroaming, mutta ei kai se puheluita estä? Jos estää niinkin v*ttua? Ongelmaan ratkaisua tai liittymä vaihtuuu! Joku vika asetuksissa?
A
Hei maijaa.
Tarkistathan puhelimesi asetuksista, että verkon valinta on automaattisella tai valitse itse paikallinen verkko. Mikäli sinulla on asetuksissa päällä esimerkiksi Soneran verkko, ei puhelin hae ulkomailla paikallista verkkoa ja tällöin et puhelimellasi pysty esimerkiksi soittamaan. Data roaming-esto estää datan käytön ulkomailla.
Tarkistathan puhelimesi asetuksista, että verkon valinta on automaattisella tai valitse itse paikallinen verkko. Mikäli sinulla on asetuksissa päällä esimerkiksi Soneran verkko, ei puhelin hae ulkomailla paikallista verkkoa ja tällöin et puhelimellasi pysty esimerkiksi soittamaan. Data roaming-esto estää datan käytön ulkomailla.
A
Moi. Ensimmäinen asia mitä yritin oli toi. Nyt puhelin väittää olevansa rekisteröitynyt verkkoon mutta mitään esim. tekstaria ei ole tullut ja mihinkään ei pysty soittamaan.
A
Lisäätkö asiakasnumerosi sinun käyttäjätietoihisi, niin vilkaisen onko liittymälläsi jotain, joka estää käytön.
A
Lisäksi kaikki verkot sanovat että sim-kortti ei salli niihin yhdistämistä.
A
maijaa
Lisääthän asiakasnumerosi tietoihisi, emme muuten voi tarkistaa, että onhan liittymäsi kunnossa.
Lisääthän asiakasnumerosi tietoihisi, emme muuten voi tarkistaa, että onhan liittymäsi kunnossa.
A
Siellä on puhelinnumero nyt, asiakasnumerosta ei ole hajuakaan.
A
Hei maijaa: Tarkistin liittymäsi ja siinä on Roaming -esto eli liittymän rekisteröinti ulkomaan verkkoon ei siksi onnistu. Voimme poistaa eston liittymän omistajan tai yritysliittymissä allekirjoitusoikeudellisen henkilön pyynnöstä. Asia hoituu soittamalla Asiakaspalveluumme puh 0200 17000 (ulkomailta +358 200 17000).
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.