HBO / The Wire

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Tänään aamupäivällä monet ohjelmakirjaston ensimmäisen kauden jaksoista herjasivat Videopalvelinvirheestä. Myöhemmin kaikki jaksot kuitenkin näkyivät. Nyt esim. jakso 02:02 herjaa samaa, eikä siihen auta ainakaan digiboksin buutti (ei auttanut aamupäivälläkään). Laittakaapas videopalvelin kuntoon KAIKKIEN KAUSIEN osalta että ei tarvi joka jaksosta erikseen olla ilmoittelemassa.

7 kommenttia

Hei JarkkoK

Testasin asiaa The Wire-sarjan kausien osalta ja kaikki jaksot pyörähtivät heti normaalisti käyntiin. Oletko kokeillut tehdä digiboksille ja Thomsonille tehdas-asetusten palautusta eli resetointia? Ongelma kuulostaisi näin äkkiseltään jäävän laitteiden puolelle.

Ohjeet laitteiden resetointiin löydät Ohjeet&Vinkit sivuiltamme tai osoitteesta: http://www.sonera.fi/viihde-vika
Tälle aamulle ne mullakin pyörähti kiltisti käyntiin. Toivottavasti jatkossakin...
Sama ongelma oli minullakin eilen wiren kanssa. Yritin katsoa 3. kauden 11. jaksoa mutta virhettä vaan ilmoitti. Tänään en ole vielä kerennyt testaamaan
Hei JarkkoK ja jamallers

Hyvä kuulla että palvelu toimii nyt normaalisti! Toivotaan että eilen kyseessä on ollut vain hetkellinen häiriö. Mikäli kuitenkin huomatte vielä samoja ongelmia juuri kyseisen sarjan kanssa niin ilmoitelkaa tänne. Laittelen sitten asiasta viestiä eteenpäin!
Nyt ei näy 1. kauden 10. jakso, ilmoittaa vaan videopalvelinvirheestä.
Hei mokkeri,

Testasimme tuon 1. kauden jakso 10 ja tällä hetkellä se näytti toimivan. Vieläkö sinulla on kyseisen jakson kanssa ongelmaa?
Alkoi toimimaan taas.

Vastaa