HBO:n kanavapaikka

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Morjens!

Vaihdoin kaapelikortiltani kanavapaketteja ja edellisen paketin määräaikaisuuksista johtuen minun piti vaihtaa sellaiseen pakettiin, joka vastaa tätä aiempaa. Näinollen minulle tuli kortille MT3 total ja HBO:n kanava. Mikä on tämän HBO:n kanavapaikka kun en sitä uusista kanavahausta huolimatta löydä. Olen kokeillut kanavahakua telkkarilla ja digiboksilla. Telkkari on fullHD-mallinen, digiboksi ei. Minulla ei ole telkkarissa kortinlukijaa kiinnitettynä, mutta EPG:stä löytyy kyllä kaikki HD-kanavat, vaikkei niitä pystykään katsomaan. Digiboksi on niin antiikkinen, että sillä ei näitä HD-kanavia edes löydä. Onko minulla tämä HBO kortillani ihan turhaan vai mistä saan sen näkymään?

3 kommenttia

Moi LJA25,
HBO löytyy kanavapaikalta 280 mutta kanava vaatii Kaapeli-tv:ssä HD-laitteen linkityksen katselua varten. Eli käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että sinun pitäisi hankkia telkkariin CI+kortinlukija tai vaihtaa digiboxi HD-tason laitteeseen.
Jos kumpikaan näistä ei ole mahdollista niin melkein suosittelen ottamaan vielä Asiakaspalveluun yhteyttä (p.020017000) ja vaihtamaan kanavapaketin sellaiseen jota pystyt hyödyntämään.
Mia kirjoitti:
Moi LJA25,
HBO löytyy kanavapaikalta 280 mutta kanava vaatii Kaapeli-tv:ssä HD-laitteen linkityksen katselua varten. Eli käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että sinun pitäisi hankkia telkkariin CI+kortinlukija tai vaihtaa digiboxi HD-tason laitteeseen.
Jos kumpikaan näistä ei ole mahdollista niin melkein suosittelen ottamaan vielä Asiakaspalveluun yhteyttä (p.020017000) ja vaihtamaan kanavapaketin sellaiseen jota pystyt hyödyntämään.


Kiitos vastauksesta Mia.

Tein telkkarillani kanavien haun uudelleen, mutta HBO ei ilmestynyt omalle paikalleen kanavien joukkoon. Katsellessani EPG:tä listalta löytyvät kyllä kaikki muut HD-kanavat, niin maksulliset, kuin maksuttomatkin. Näitä kanavia en luonnollisestikaan voi katsella, kun en ole vielä tuota CI+kortinlukijaa hankkinut ja laittanut paikalleen. Eikö sen HBO:kin pitäisi siellä EPG:stä löytyä, vaikkei sitä pystykään katsomaan? Voiko olla niin, että tämä kyseinen kanava ei jostain syytä ole jaossa siinä kaapeliverkossa, johon taloni on kytketty? Asun Laukaassa kirkonkylällä.

Tämä tieto vaikuttaa siihen, millä aikataululla meinaan tarvittavia hankintoja tehdä.
Hei LJA25

Pelkkä kanavien haku ei yleensä riittä. Laite vaatii yleensä tehdasasetusten palautuksen (ja tietenkin samalla kanavahaku), jotta kanava ilmestyy listalle. HBO:lta löytyy EPG-tiedot samanlailla kuin muilta kanavilta. HBO-kanava on jakelussa osoitteessasi, niin kuin meidän muutkin maksukanavat.

Vastaa