HD-Kaapelikorttimaksua peritään vaikka luvattiin ilmaiseksi?

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 2 katselukertaa

HD-kanavapaketin laskussani 1.2.2013-18.7.2013 kaapelikortti on hinnaltaan 0,00e mutta siitä seuraava kuukausi on merkattu hinnaltaan 1,06e. Onko tuo 1,06e tuosta jatkossakin kuukausivelotteinen?

Ostaessani HD-paketin myyjä antoi kyllä minulle korttimaksut ilmaiseksi. Laskun perusteella ilmaisaika olisi vuosi, mutta kyllä minulle annettiin se vaikka eliniäksi ilmaiseksi, vuodesta ei ollut puhetta.

PS. "HD kanavapakettti" ei sisällä kolmea teetä niinkuin laskussa lukee...

5 kommenttia

Hei juniperfin,

löysin asiakasnumerosi perusteella asiakastietosi. Viime kesänä oli siis tehty sopimus kaapelikortista ja HD -kanavapaketista. Tarjoukseen kuului kaapelikortti veloituksetta 12 kuukauden ajan (norm. 2,50€/kk) sekä toimitusmaksu veloituksetta (norm 11,90€). Tarjousjakso päättyy 19.7.2013 jolloin kortista alkaa laskutus. Sellaista eliniän maksutta tarjousta meillä ei kyllä ole ollut. Mikäli myyntitilanteessa on sellainen käsitys kuitenkin syntynyt, kannattaa soittaa Asiakaspalveluumme 0200 17000, asia selviää varmasti sitä kautta.

Kiitos myös erittäin hyvästä huomioistasi koskien laskulla ilmennetty kirjoitusvirhettä 🙂 Laitan siitä ehdottomasti palautteen eteenpäin!
Hei,

Meillä on samantyyppinen ongelma kuin juniperfinillä. Hommasimme MTV3 -kanavapaketin heinäkuussa 2012 vuoden määräaikaisella sopimuksella. Mielestämme kaapelikortti oli tuolle ajalle ilmainen ja tähän asti tuosta kortista ei ole tullut mitään laskua. Uusimmassa laskussa kaapelikortista kuitenkin veloitetaan15,12€ ajalta 1.2.2013-31.7.2013. Onko tässä nyt joku virhe vai miten? Mielestäni on hyvin hämäävää ettei saamassamme sopimuksessa ole ilmoitettu näistä maksuista tarkemmin (esim. että ensimmäiset 6kk ilmaiseksi ja sitten pitää maksaa). En siis voi tarkistaa mistään olenko oikeassa vai väärässä...En vain haluaisi maksaa turhasta.
Hei minde,

katsoisin mielelläni tuon sinunkin tilanteen, mutta varmistaisin vielä, että onko tuo profiilissasi oleva numero asiakasnumero, joka löytyy myös laskultasi. Tämä vaan sen takia että en tulkitse väärän asiakkaan laskuja ja sopimuksia sinulle 🙂
Hei,

Juu, laitoin laskusta löytyvän asiakasnumeron siihen kohtaan, jossa sitä pyydettiin.
Hei minde,

olen pahoillani, mutta en löydä tietojasi asiakasnumerolla. Jos mahdollista niin laitatko vielä laskun numeron, niin auttaisi asiaa kovasti. Voit laittaa sen viestikenttään.

Vastaa