Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Pehani_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Häiriötiedotteet??

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ei ole toiminut netti noin 12 tuntiin, kuin vasta nyt. Asiasta ei kuitenkaan minkäänlaista informaatiota!?

Lisäksi: "10.-12.6. välillä tehdyt verkkotallenteet eivät toimi. Tallenteiden palauttaminen ei ole mahdollista. Pahoittelemme viasta aiheutunutta haittaa.".

Looginen vastaus olisi: "Laajakaistalaskuni on jäänyt maksamatta. Pahoittelen, mutta asiaa ei voi korjata. Yritän maksaa ensikuun laskun. Ps. Turha laittaa maksumuistutusta!"

Tällaista se on. Kesä on alkanut soneralla!
6 vastausta
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Pehani

Pehani kirjoitti:
Ei ole toiminut netti noin 12 tuntiin, kuin vasta nyt. Asiasta ei kuitenkaan minkäänlaista informaatiota!?


Häiriöilmoituksista ei löydy kaikkia alueellisia vikoja. Häiriötiedotteita pyritään tekemään mahdollisuuksia mukaan. Tarkempaa tietoa alueellisista vioista saa meidän Vikapalvelun kautta. He osaavat kertoa, jos alueella on todettu isompaa ongelmaa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Pehani_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Arttu- kirjoitti:
Hei Pehani

[quote="Pehani":2hostris]Ei ole toiminut netti noin 12 tuntiin, kuin vasta nyt. Asiasta ei kuitenkaan minkäänlaista informaatiota!?


Häiriöilmoituksista ei löydy kaikkia alueellisia vikoja. Häiriötiedotteita pyritään tekemään mahdollisuuksia mukaan. Tarkempaa tietoa alueellisista vioista saa meidän Vikapalvelun kautta. He osaavat kertoa, jos alueella on todettu isompaa ongelmaa.[/quote:2hostris]

"Vikapalvelu" ?? Maksullinen numero - jonotus vikatilanteessa maksaa ikuisuuden?

Tätä se on nykyään: Lauantaina kortti ei toiminut jonkin mystisen vian takia - ei katepuutteen. Sunnuntaina pankin palvelinhotelli möhli jonkin "päivityksen" - kortti ei toiminut, eikä myöskään verkkopankki. Tänään (keskiviikkona) soneran netti ei toiminut = verkkopankkia ei voi käyttää. -Varsinainen tietoyhteiskunta!
Oippi_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kehitysehdotus Soneralle: häiriötiedotteista ja huoltokatkoksista tulee saada omat RSS-syötteensä Soneran verkkosivuille, joista ne olisivat kaikkien luettavissa ja seurattavissa.

RSS:llä toteutettuna homma olisi yksinkertainen ja toimiva.
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Oippi

Välitin kehitysideasi eteenpäin! Itselläni oli sellainen muistikuva että RSS sisältää hieman pieniä tai suuriakin tietoturva-aukkoja joten se vaikuttanee varmasti asiaan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Heme_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!

Kaipaisin myös RSS-syötettä vikailmoituksista. Tarjoatte feedit keskustelupalstalta sekä lehdistötiedotteistanne, joten teknisiä esteitä sille ei pitäisi olla.

Elisahan tarjoaa jo vikailmoituksistaan feedit.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Heme,

Laitetaan tuosta viestiä eteenpäin, niin toivotaan että saataisiin RSS-syötteitä häiriötiedoitteistakin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut