Haloo kuuluuko, kuuntelen

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Miten on mahdollista selvittää Soneran kanssa laajakaistaongelmat ?

Olen nyt käyttänyt yli 100 euroa Helpsonin(0200 600 600) kautta ongelman selvittämiseen. Periaatteesta en halua tukea palvelua enempää, koska mielestäni verkon ylläpitö sisältyy kiinteään kuukausimaksuun.

Vikapalvelunumero(0206 90101) yhdistää robotille, joka teettää asiakkaalla samat triviaalitemput joka kerta ja lopuksi uhkaa rahallisella sanktiolla, jos vika löytyy asiakkaan laitteista.

Yleisen asiakaspalvelunumeron(0200 17000) kautta ei pääse koskaan läpi.

Eli mikä on yhteydenottotapa, jolla edes pääsee keskustelemaan ongelmista ?

3 kommenttia

1) Helpson -palvelu avustaa asiakkaan laiteympäristöön jäävissä ongelmissa. Sonera Vikapalvelu vastaavasti käsittelee Soneran verkkoon liittyvät asiat.

2) Jos vastaat vianrajausautomaatin kysymyksiin, välittyy vikailmoitus suoraan verkonhallintaamme, jolloin vikaa lähdetään tutkimaan.

3) Jos et halua olla puhelimitse yhteydessä. Voit tehdä vikailmoituksen Omien Sivujen kautta.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Olen kuvitellut että, otan yhteyttä Soneraan, jotta te selvitätte missä vika on. En ole ymmärtänyt, että minun ensin pitää itse paikallistaa vika ja sitten kertoa se teille.
Sonera Vikapalvelu selvittää vian Soneran verkon osalta. Jos vika on verkossa, se korjataan. Vastaavasti asiakkaan laiteympäristö on asiakkaan vastuulla ja jos Sonera Vikapalvelu rajaa vian jäävän asiakkaan laitteisiin, asiassa pystyy auttamaan Helpson-palvelu.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa