Haluan oikean vastauksen

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Enkä teidän tavanomaista vastausta, ota yhteys asiakaspalveluun...
Avaan tietokoneen, yhdistän tämän pirun mokkulan että pääsen nettiin, avaa ensimmäisin sivun, sitten yritän vaihtaa seuraavaan sivuun niin tulee tee vianmääritys emme voi avata internetexploreria..... (on muuten meidän eniten auennut sivu sen jälkeen kun Soneran tikku meille tuli). Koneen nopeus näyttään täysin NOLLAA ja ei ala toimimaan jos ei katkaisen yhteyttä ja avaa uudelleen, taas sama homma parin sivun jälkeen sulje yhteys ja avaa uudelleen.... VITTU ALKA TÄMÄ JO PIISAAMAAN.

3 kommenttia

Hei teillä on tullut hetkessä parannuta tähän ongelmaani, nyt ei tarvitse enää itse katkoa yheyttä vaan tämä pas"a tekee sen ihan itse noin minuutin välein, Eli yksi vaihe jäi pois minulta, ei tarvitse enää kun yhdistää uudelleen.... KIITOS TEILLE SONERALAISET Säästyy sentään vähän aikaa minulta kun yritän tehdä soneran nopeustestiä.... Äsken ehdin käydä ulkona tupakalla testin tekoaikana...Eikä sillä aikaa ollut tullut vielä valmiiksi...
Ellei Ohjeet ja vinkit - sivujen ohjeista ole apua, ota yhteys matkapuhelinpuolen Vikapalveluun 0206 90101 (mpm/pvm).

Tämän Keskustele ja kysy - palstan kautta ei voi tehdä vikailmoitusta liittymästä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Ellei Ohjeet ja vinkit - sivujen ohjeista ole apua, ota yhteys matkapuhelinpuolen Vikapalveluun 0206 90101 (mpm/pvm).

Tämän Keskustele ja kysy - palstan kautta ei voi tehdä vikailmoitusta liittymästä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu



Joo kuuntele automaattia ja vastaile kysymyksiin joka toistaa kaiken, yhdistää asiakaspalveluun... odota ... arvioitu jonotus 15 min.... Arvaa kiinnostaako maksaa kaikki soitot kaiken turhan maksun päälle jonka joudun olemattomasta nopeudesta maksamaan

Vastaa