Hei!

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Miksi te ette voi todellakaan tehdä sitä Sonera Kake sovellusta Windows8 puhelimille? Te ette uskokaan miten paljon siitä ihan tasan varmasti olisi hyöytyä käytäjille joilla win8 puhelin on. Kyllä melkein muille laitteille tehdään kaikkea mut ei tietty windows8 puhelimille.

Ja sitten minulla olisi vielä tämmöinen kysymys, että toimiiko tuo Motorolan Vip 1003 digiboksi ONE FOR ALL URC6440 yleiskaukosäätimellä? Vai millainen yleiskaukosäädin vaaditaan?

Yst Terveisin, Jukka

3 kommenttia

Hei juksu77,

Kyselin asiasta ja windows 8 puhelimelle ei kake-sovellusta ole toistaiseksi tulossa.

juksu77 kirjoitti:
Ja sitten minulla olisi vielä tämmöinen kysymys, että toimiiko tuo Motorolan Vip 1003 digiboksi ONE FOR ALL URC6440 yleiskaukosäätimellä

En osaa tarkkaan sanoa toimiiko juuri tuolla kaukosäätimellä mutta olen kuullut että boksin on kuiteknin joillain yleissäätimillä saanut kyllä toimimaan. Valitettavasti minulla ei tarkempaa laitemallia/merkkiä kuitenkaan ole tästäkään tiedosta antaa.
Antti- kirjoitti:
Hei juksu77,

Kyselin asiasta ja windows 8 puhelimelle ei kake-sovellusta ole toistaiseksi tulossa.


miksi ei ole ?
Hei Veijari,

Valitettavasti tuohon meillä ei ole mitään tarkempaa syytä kertoa, mutta ikävä kyllä Win 8 puhelimille ei nyt ihan lähiaikoina ole KAKE sovellusta tulossa. Toivomukset sovelluksesta on laitettu kuitenkin eteenpäin ja uskoisin että sekin jollakin aikataululla vielä saadaan, mutta mitään aikatauluja sen suhteen ei ole kertoa.

Vastaa