Hello

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Pojallani on prepaid-liittymä, ja jostain syystä ei pysty enää soittamaan tai tekstaamaan. Kun yrittää soittaa niin ruutuun tulee viesti; Numero ei vastaa. Miksi näin? Saldoa laitettiin, ja liittymän pitäisi olla aktiivinen kun siihen soittaa. Mitä nyt tapahtuu jos pojalleni sattuu jotain eikä hän voi soittaa minulle?

3 kommenttia

Hei Helenab!

Eli saldoa on? Ja itse puhelinlaite on kunnossa? Ensiavuksi voisitte kokeilla ihan käyttää puhelimesta hetken aikaa virtoja pois ja takaisin päälle. Se saattaa monesti auttaa.
Jotta päästään katsomaan asiaa tarkemmin, tarvittaisiin pojan puhelinnumero. Laitatko sen tuonne profiiliisi. Kiitos!
Laitoin omaan profiiliin sen nron, se on kohdassa "Minua kiinnostaa". Korttia on vaihdettu jo kolmeen eri puhelimeen, eli puhelimessa ei siis ole vika. Eilen illalla on ladattu 10euroa, ja pitäisi sitä olla vielä edeltäviltä käytöiltä.
Hei Helenab!

Liittymä näyttää päällisin puolin olevan ok. Eilen liittymällä ei ollut saldoa, mutta se on latautunut tänään liittymälle 7 jälkeen. Voisitko nyt kokeilla vielä uudelleen puhelimen uudelleen käynistystä? Jos ei vieläkään toimi, niin vika on luultavasti kortissa ja tulisi vaihtaa. Prepaidien kortin voi vaihtaa Sonerakaupassa:)

Vastaa