Hermot ja hitaus

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Soneran speed testin arvo: Latausnopeus 1,24 / lähetysnopeus / 0,40 ja viive 122
Mitä olette mieltä - onko mulla markkinoiden paras laajakaistayhteys?

Kun tarve olisi nopeasta liittymästä - onko ainoa konsti kokeilla jotain toista ns. palvelun tarjoajaa?

JKL keskustan myymälään 100 ruusua - siellä palvelu pelaa. Toisin on puhelintuki.

2 kommenttia

Joo-o täältä löytyy toinen kiukkunen asiakas paremman netin toivossa! http://www.speedtest.net/result/1353097842.png

tämä menee jo ihan naurettavaksi ja joo mullahan on toi 8/1 ja asun pohjois-karjalassa joensuussa.
Joku roti sentään!! ja joo sulle suosittelen lämpivästi liittymän vaihtoa!
hidasliittyma: Käyttäjätietoihisi lisäämälläsi asiakasnumerolla ei löytynyt järjestelmistämme asiakastietoja. Vaikuttaa siltä, että asiakasnumerosta voi puuttua jokin numero. Voitko tarkistaa vielä asiakasnumeron? Pääsen tällöin katsomaan tarkemmin, mistä liittymästämme on kyse ja pystyn antamaan asiaan tarkempia ohjeita.

Asiakasnumeron pääsee lisäämään Omat asetukset ja Profiili -valikkojen kautta. Löydät asiakasnumerotiedon laajakaista liittymän laskulta.

Norppa123: Sinunkin kannattaa lisätä asiakasnumero keskustelupalstan tietoihin, niin pystyn katsomaan tarkemmin miltä liittymäsi tilanne näyttää meidän puoleltamme tarkastettuna.

Tuo samasi nopeustestin tulos on kyllä liian alhainen 8/1 M -nopeusluokan liittymälle. Ongelma voi johtua kuitenkin monesta eri seikasta. Suosittelenkin sinua käymään läpi ensimmäiseksi ADSL -yhteys hidastelee -ohjeemme neuvot. Parhaimmassa tapauksessa ongelma selviää näillä neuvoilla. Jos ongelma kuitenkin jatkuu ohjeiden läpi käymisen jälkeenkin, on syytä ottaa yhteyttä vikapalveluumme 0206 90101, jotta yhteyden puoli pystytään tarkistamaan verkkomme puolelta.

hidasliittyma: Jos sinullakin on myös käytössäsi ADSL-modeemia käyttävä yhteys, kannattaa käydä läpi tuo sama ohje, jonka neuvoin Norppa123:lle.

Vastaa