Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
betheseppo_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hidas 8/1

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Elikkäs netti suostuu toimimaan ainoastaan max. 3/1M.
Olen tarkistanu johdot ja päivittäny modeemin firmwaren... Modeemini on Zyxel P-660HW-D1... Olen myös kokeillut eri kättelyprotokollia ja saanut yhteyden max. nopeudeksi 3M.

Tuollaista näyttää Zyxel -> DSL Up 3072 kbps / 1024 kbps

Onko vika modeemin asetuksissa vai jossain muualla???

t. Henrik
5 vastausta
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei betheseppo

Onko modeemi tällä hetkellä päällä ja kytkettynä linjaan? En näe mitään laitetta linjalla.

En usko, että vika on modeemi asetuksissa. Enemmän epäilen modeemia. Pystytkö testaamaan yhteyttä toisella modeemilla?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
betheseppo_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Modeemi on nyt kytketty päälle.

Yritin testata toisella vanhemmalla modeemilla, mutten saanut muodostettua yhteyttä lainkaan. Toinen modeemi on Zyxel prestige 645 ISP.
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei betheseppo

Yhteys näyttää toimivan tosiaan aika hitaasti. Modeemi kättelee väärällä tavalla. Kokeilin pieniä säätöjä linjaa jotta kättelyt muuttuisivat, mutta valitettavasti siitä ei ollut apua.

Vanhalla modeemilla testaaminen ei ole aina paras vaihtoehto. Tietenkin se antaa pientä suuntaa voisiko vika jäädä modeemiin. Jos olet varma, että vanha modeemi on ehjä voit huoletta jättää hidastelusta vikailmoituksen. Verkonhallintamme tutkii, mistä hidastelu johtuu. Ota siis yhteyttä Vikapalveluumme.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
betheseppo_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Nonni! Asentaja kävi ja vika olikin kaapeleissa. Joudun kuulemma kituuttelemaan 3 megan nopeudella, kunnes vika korjataan.

Voinko vaatia jonkinmoista hyvitystä menetetystä nopeudesta???
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei betheseppo

Asentaja ei ole kuitannut työtä vielä meille. Mikäli tilanne on se, että vikaa ei saada korjattua vielä, katsotaan hyvitysasiat vasta kuin vika on saatu korjattua. Tässä vaiheessa hintaa ei voida alentaa. Asia pitää katsoa ensin loppuunasti.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut