Hinnan alennus tai liittymän vaihdos nyt!

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Moro!

Eli homma on tämä. Olen nyt katsonut tätä teidän niin sanotun teknikko tiimin räpelllystä ja muutaman kuukauden ja elänyt maailman paskimman netin kanssa 2013 tammikuusta lähtien.

Olin juuri riitauttamasta tätä kyseistä asiaa, mutta niilläkin kestää vuosi viedä asiaa läpi niin eipä siinä mitään järkeä ole..

Kun tätä liittymän tapaista ei saa irtisanottua, vaikka tarvittavat syyt kaikkien muiden operaattoreiden mittapuulla siihen on, niin onko mahdollista vaihtaa tai alentaa vaikka hintaa viimeiselle vuoden osiolle? Minusta olisi ihan reilua tiputtaa hintaa tuotteen hintaa, jos tuote ei yksinkertaisesti vastaa sitä, mitä olette myyneet.

Minulle on ihan sama jos se sisään tulee vain 14mb, mutta sen yhteyden kuuluisi olla tasainen,kun peli käyttöön sen olen ottanut.

Ja kyllä, koneessani riittää teho pyörittämään nettiä, vaikka teidän asiakaspalvelijanne sitä epäilevät teknikoiden kanssa..

4 kommenttia

Hei Termokas

Lisäätkö liittymänumerosi ilman väliviivaa (-) esim. 333123456 käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää ja mitä toimenpiteitä asialle ollaan jo tehty.
Noniin.

Numerot taulussa. Toivottavasti oikeat numerot. Koittakaahan saada jotaki aikaseksi...

Alkaa puolenvuoden jälkeen olemaan pinna vähän kireällä.
Hei Termokas

Vilkaisin tietojasi ja asiaasi on käyty varsin laajalla alueella jo läpi. Vikailmoituksiakin on aiheesta useampi mutta ongelma on rajautunut sinun sisäverkkoon. Verkkoonpäin mitään pätkimistä tai virheilyä ei ole havaittu. Vastineen hinnan-alennukseen tai liittymän irtisanomiseen olet meiltä jo saanut.

Ongelman en itsekkään usko olevan kiinni koneen tehoista. Ongelman muodostaa yleensä modeemin toiminta(joka on jo rajattu pois modeemin takuuvaihdolla) , liitännät (ethernet vs WLAN), käyttöjärjestelmän/verkkokortin toiminta jne. Vasteaikoihin vaikuttavia tekijöitä verkkopeleissä on niin paljon ettemme niitä pysty täältä rajaamaan mitenkään.
Tätä minun netti on ollut käyttämässä yhteensä 13 eri konetta ja jokainen on valittanut että yhteys on suoraansanottuna syvältä.

Ei vain ole millään tavalla reilua että sopimusta ei voi purkaa tai vaihtaa johonkin toiseen tuotteeseen...

Vastaa