Hinnoittelupoliitiikka?

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Katselin kiinteiden laajakaistayhteyksien hinnoittelua ja huomasin, että jos uutena asiakkaana hankkisin yhteyden osoitteeseeni, hinta olisi 24 kk sopimuksella 19,90 € ja toistaiseksi voimassa olevalla 29,90 €. Olen ollut Soneran laajakaista-asiakas 16 vuotta ja maksan liittymästäni n. 52 €/kk. Näinkö Sonera arvostaa vanhoja asiakkaitaan? Ilmeisesti kannattaisi irtisanoa vanha sopimus ja ottaa samantien uusi tilalle....

4 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11
Politiikka on politiikkaa, tukevasti irti todellisuudesta.

Vaan asiaan. Soita suoraan myyntipalvelun numeroon 0800 133133, sieltä luultavasti löytyy säädyllinen tarjous sopivalla tai lähes sopivalla hinnalla. Kyllä he haluavat asiakkaan pitää vaikka listahinnat ovat joltain muulta planeetalta. Joudut kyllä mukautumaan määräaikaiseen sopimukseen jos haluat hintaa alaspäin. Jos kelvollista tarjousta ei irtoa, niin soita seuraavana päivänä uudestaan. Väsytystaktiikka puree tässäkin asiassa.

(olen ollut huomaavinani, että Soneran asiakaspalvelijalla on suurempi pelivara hinnoittelussa kuin muilla operaattoreilla, tai sitten en ole jaksanut muita firmoja kunnolla vedättää.)
Hei MpM! Eiköhän me saada sinunkin kaistan hinta kohdalleen. Laitahan asiakasnumerosi Profiilisi tietoihin niin tarkistan minkälaisia sopimuksia olisi saatavilla. Voit toki soittaa myös tuohon VMJn vinkkaamaan numeroon.
Kiitos vastauksestasi Minna. Laitoin as.numeron tietoihini. Mielenkiinnolla odotan 😉
Hei MpM! Saisit tuon saman tarjouksen eli 19,90€/kk 24kk määräaikaisella sopimuksella. Hinta tulisi siis roimasti alaspäin 🙂 Sopimuksen uusimiseen tarvitsemme tarkempia tietoja, joten suosittelen pirauttamaan myyntipalveluumme 0800 133 133, jota kautta asia hoituu varmasti kuntoon.

Vastaa