History Channel puuttuva tekstitys

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 13 katselukertaa

Miksi minulla ei History Chanelissä näy tekstitys?
Nyt tuli mieleen kun tuossa aiemmin kyseinen kanava oli kuukauden boonus kanavana ja siinä näkyi kaikissa ohjelmissa tekstit.

6 kommenttia

teppoyl: History Channelilla ei ole ihan kaikkia ohjelmia tekstitetty suomeksi. Sen yleensä huomaa siitä, että suomen tekstitysvaihtoehtoa ei tule, jos tekee kielivalintoja.

Testasimme itsekin asiaa ja tätä kirjoittaessani näyttäisi ettei lähetettävää ohjelmaa ole tekstitetty suomeksi. Katsomme vielä huomenna uudestaan, että näkyykö tekstit, koska suurimman osan pitäisi olla suomeksi tekstitettyjä.
Samoin suomalaiset tekstit näyttävät puuttuvan National Geographic HD kanavilla.

Ennenkuin Eurosport muuttui HD:ksi, näkyi myös kanavan tekstitv, enää se ei näy. Tekstitv sisältää usein lisäinformaatiota ohjelmista, mikä voisi olla hyödyksi. Ainakin SVT World lähettää teksttv:n mutta sitä ei Kotitv:ssä näy. Laittaisitteko tulemaan.
Tanja kirjoitti:
teppoyl: History Channelilla ei ole ihan kaikkia ohjelmia tekstitetty suomeksi. Sen yleensä huomaa siitä, että suomen tekstitysvaihtoehtoa ei tule, jos tekee kielivalintoja.

Testasimme itsekin asiaa ja tätä kirjoittaessani näyttäisi ettei lähetettävää ohjelmaa ole tekstitetty suomeksi. Katsomme vielä huomenna uudestaan, että näkyykö tekstit, koska suurimman osan pitäisi olla suomeksi tekstitettyjä.


Sen neljän vuoden aikana, mitä olen Soneran asiakas ollut, en [u:1uty00ba]yhtäkään[/u:1uty00ba] ohjelmaa ole History Channel:ilta nähnyt suomi tekstein ja TV:n katomiseni on 90%:sti Discovery-NatGeo-History kanavilla.

-J-
Minullakin kaikki muut teksitykset toimii kuten ruotsi, norja ,tanska, saksa jne...mutta suomeksi ei toimi.
Minun mielestäni ongelma enemmän siellä sen kanavan omistajan päässä kuin täällä Suomessa. Minä olin ennen History channelin fani, mutta en enään niinkään. Kun kaikki suosikki sarjani siirtyivät sinne uudelle kanavalle joka ei ole saatavilla Suomessa, niin kanavan katselu loppui minulta siihen lähes kokonaan. Nyt kavalla on vain uusintoja niistä suosikkiohjelmistani. Ehkä sen kanavan omistaja ei enää välitä siitä History channelista niin paljoa kuin ennen.

Tämä oli minun mielipiteeni. Ei se ehkä pelkästään operaatorin syy ole...
Minullakin kaikki muut teksitykset toimii kuten ruotsi, norja ,tanska, saksa jne...mutta suomeksi ei toimi.
Minun mielestäni ongelma enemmän siellä sen kanavan omistajan päässä kuin täällä Suomessa. Minä olin ennen History channelin fani, mutta en enään niinkään. Kun kaikki suosikki sarjani siirtyivät sinne uudelle kanavalle joka ei ole saatavilla Suomessa, niin kanavan katselu loppui minulta siihen lähes kokonaan. Nyt kavalla on vain uusintoja niistä suosikkiohjelmistani. Ehkä sen kanavan omistaja ei enää välitä siitä History channelista niin paljoa kuin ennen.

Tämä oli minun mielipiteeni. Ei se ehkä pelkästään operaatorin syy ole...
Ei ehkä ole operaattorin syy, täysin, mutta operaattori voi painokkaasti antaa toimittajan lisäämään suomi tekstin!

Nytkin katson jotain dokumenttia josta ei ymmärrä kun puhutaan puolaksi.
Itsellä ei ole ongelmia englannin kanssa ja mieluusti kuuntelenkin englanniksi, sillä käännökset teksteissä on yleensä tehty täysin asiantuntemattomasti ja sisältävät runsaasti virheitä ja aivan täysin väärin käännettyjä asioita.

Harmittaa vaan kun perheemme muut jäsenet eivät kykene katsomaan tätä kanavaa tekstityksen puuttuumisen takia!!

Vastaa