Hei!
Olemme kuukausi sitten muuttaneet Hoas-asuntoon (Juustenintie 3K 124) ja yritimme eilen kytkeä TV:tä. Kyseessä on Samsung jossa on sisäänrakennettu digitaaliboxi.
Vaikka kytkimme antennijohdon, niin se ei alkanut hakemaan kanavia.
Laajakaistamme sinänsä toimii entisen asukkaan hoas-tunnuksilla, vaikuttaako se asiaan?
A
Hei Ruska89
Nettiliittymän suhteen sinun kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm), ma–pe klo 8–20, la 9–16.30.
Mikäli tuota nettiliittymää ei rekisteröidä sinun nimiisi, sulkeutuu se jonkin ajan kuluttua. Joten asia kannattaa hoitaa kuntoon ennen sitä.
Oletko varmistanut että televisiosi on kaapeliverkkoon sopiva? Oliko edellisessä asunnossasi kaapeliverkko vai antenniverkko? Mikä on televisiosi mallinumero?
Sinun kannattaa palauttaa televisiosi tehdasasetukset ja hakea kanavat uudelleen.
Nettiliittymän suhteen sinun kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm), ma–pe klo 8–20, la 9–16.30.
Mikäli tuota nettiliittymää ei rekisteröidä sinun nimiisi, sulkeutuu se jonkin ajan kuluttua. Joten asia kannattaa hoitaa kuntoon ennen sitä.
Oletko varmistanut että televisiosi on kaapeliverkkoon sopiva? Oliko edellisessä asunnossasi kaapeliverkko vai antenniverkko? Mikä on televisiosi mallinumero?
Sinun kannattaa palauttaa televisiosi tehdasasetukset ja hakea kanavat uudelleen.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.