Hoas-kotiin muuttanut, telkkari ei toimi, vanha netti

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 9 katselukertaa

Hei!

Olemme kuukausi sitten muuttaneet Hoas-asuntoon (Juustenintie 3K 124) ja yritimme eilen kytkeä TV:tä. Kyseessä on Samsung jossa on sisäänrakennettu digitaaliboxi.
Vaikka kytkimme antennijohdon, niin se ei alkanut hakemaan kanavia.
Laajakaistamme sinänsä toimii entisen asukkaan hoas-tunnuksilla, vaikuttaako se asiaan?

1 kommentti

Hei Ruska89

Nettiliittymän suhteen sinun kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm), ma–pe klo 8–20, la 9–16.30.

Mikäli tuota nettiliittymää ei rekisteröidä sinun nimiisi, sulkeutuu se jonkin ajan kuluttua. Joten asia kannattaa hoitaa kuntoon ennen sitä.

Oletko varmistanut että televisiosi on kaapeliverkkoon sopiva? Oliko edellisessä asunnossasi kaapeliverkko vai antenniverkko? Mikä on televisiosi mallinumero?

Sinun kannattaa palauttaa televisiosi tehdasasetukset ja hakea kanavat uudelleen.

Vastaa