Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jomili_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

HoasNet ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Muutin Hoas -asunnosta toiseen enkä ole saanut nettiä toimimaan. Avatessani netin pääsen Sonera Laajakaista rekisteröitymissivulle. Kun klikkaan jatka -painiketta rekisteröitymissivulla, tulee teksti "Hetkinen, liittymätietoja tunnistetaan". Tämän jälkeen tulee teksti "Liittymäsi on avattu ja valmiina käyttöön". Kuitenkin yrittäessäni mennä jollekin toisella sivulle, tulee joko sivua ei voi näyttää -teksti tai ohjaudun uudelleen rekisteröitymissivulle.

Soitin asiasta muutama viikko sitten asiakaspalveluun. Puhelu ohjautui ensin automaattisesti sen puhetunnistajan avulla vikapalveluun, josta käskettiin soittamaan asiakaspalveluun, joka voisi siirtää vanhan liittymäni uuteen osoitteeseen. Asiakaspalvelussa todettiin, että liittymä on siirretty ja avattu uudessa osoitteessa ja käskettiin soittamaan vikapalveluun toimimattomuuden takia. Eli soittamaan takaisin sinne, jonne olin alunperin soittanut. Tässä vaiheessa vikapalvelu oli jo mennyt kiinni ja kärsivällisyyteni oli jo lopussa, joten en soittanut enää mihinkään. Olen kokeillut nettiä kahdella kannettavalla eikä se toiminut kummassakaan koneessa.

Missä vika? Miten saan nettini toimimaan? Asiakaspalveluun/vikapalveluun soittaminen ei enää huvittaisi...
3 vastausta
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jomili

Kuulostaapa hieman merkilliseltä. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastamaan tietojasi. Katsotaan missä liittymä on tällä hetkellä ja mikä voisi olla syynä toimimattomuudelle.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
jomili_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Lisäsin asiakasnumeron käyttäjätietoihin.
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jomili

Asia onkin jo otettu selvitykseen ja tarvittavat muutokset on tehty. Toivottavasti yhteys on lähtenyt toimimaan! Sinuun ollaan vielä yhteydessä huomenna.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut