Hoasnetin käyttöönotto


Muutin juuri asuntoon, jossa on hoasnet. Ongelmana kuitenkin on että kun kytken kaapelin kiinni seinään, valittaa tietokone ettei kaapelia ole kytketty. Olen käsittänyt että koneen kytkennän jälkeen selaimen pitäisi ohjautua automaattisesti tilaussivulle, mutta sen sijaan se valittaa vain ettei yhteyttä saada internettiin.

11 kommenttia

Hei Tonza133,

HOAS asunnoissa on yleensä 2 datapistoketta vierekkäin. Kokeilitko molemmista pistokkeista?

Olithan myös varmistanut että kaapeli on ehjä? Varmuuden vuoksi kannattaa testata toisella kaapelilla.
Kaapeli on ehjä ja kummatkin pistokkeet seinästä testattu, ei auta. Toisella kämppäkaverilla on myös sama ongelma, mutta kolmannella toimii netti ongelmitta.

Ilmeisesti verkossa on jotain vikaa?
Hei Tonza133,

Kannattaa melkein olla asiakaspalveluumme yhteydessä, niin saat rekisteröityä yhteyden nimiisi. Kun tuo yhteys on rekisteröity, niin on tämän jälkeen voisi lähteä selvittämään tuota ongelmaa tarkemmin. Tuossa on sellainenkin mahdollisuus että rekisteröinnin jälkeen yhteys lähtee toimimaan, mutta tilannetta pitäisi katsoa kun se on hoidettu ensin.
Morjens mullakin ois samanlaista ongelmaa, keskiviikkona tilasin netin ja sain vahvistus viestin. Netti toimi keskiviikko iltana, mutta eipä toimi enään, mikä vikana?
Morjens mullakin ois samanlaista ongelmaa, keskiviikkona tilasin netin ja sain vahvistus viestin. Netti toimi keskiviikko iltana, mutta eipä toimi enään, mikä vikana?
Morjens mullakin ois samanlaista ongelmaa, keskiviikkona tilasin netin ja sain vahvistus viestin. Netti toimi keskiviikko iltana, mutta eipä toimi enään, mikä vikana?
Hei sargen

Lisäätkö asiakasnumeron tai liittymätunnuksen ilman väliviivaa (-) esim. 346123456 käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää.
Minullakin on ongelma HOASnetin käyttöönotossa. Kun rekisteröitymisportaalissa pääsen kohtaan, jossa pitää valita verkkopankki tunnistautumista varten, Sampopankin (siis nykyinen Danske Bank) linkki ei toimi, vaan herjaa ettei verkkosivu ole käytettävissä. Muiden verkkopankkien linkit toimivat kuten pitääkin.
Hei Lightningrider

Olisitko yhteydessä suoraan asiakaspalveluun ja ilmoita samalla tuosta toimimattomasta linkistä. Saadaan sitä kautta rekisteröinti sinulle suoritettua + korjataan tuo viallinen linkki :)

Asiakaspalvelun numero on 0200 17000 (avoinna ark 8-20)
Netin käyttöönotto ei onnistu verkossa danske pankin asiakkailla. Tunnistautuminen katkeaa joka kerta virheeseen verkkosivu ei ole käytettävissä. Kiinteistössä on Sonera valokuitu joka vaatii aktivoinnin, verkkopankkitunnistautumislinkki ohjaa sampopankin sivulle. Annan mielellään lisätietoa.

Windows 7 32-bit (no Java), IE9
Lumia 925, 1020
Linux Mint15, Chrome, Firefox
Hei arkoskin! Näin julkisen keskustelupalstan kautta asiaa on hankala hoitaa, mutta laittaisitko meille viestiä esimerkiksi Facebookin kautta yksityisviestillä, niin jatketaan rupattelua siellä 🙂 Toinen vaihtoehto on pirauttaa asiakaspalveluumme numeroon 0200 17000.

Vastaa